hallo allemaal,ik ben op zoek naar lotgenoten want mijn vader, net 70 jaar oud, heeft dit soort kanker.
We zijn al doorgestuurd naar het avl en hij gaat behandeld worden met bestraling+chemokuur.
Ik zie 't allemaal nog niet zo erg zitten en zie erg op tegen de bijwerkingen van deze behandeling.
Het is de 1e keer dat ik in aanraking kom met kanker, en nog nooit had ik gehoord van dit soort. Bij mijn vader is 't al uitgezaaid in de lymfeklier in de hals, maar volgens de artsen kunnen toch nog 6 van 10 personen hiervan genezen, ik wacht op reacties??
groetjes, hella
tongbasis kanker
Re:tongbasis kanker
Het is wel een tijd geleden dat je je oproep plaatste, ik ben benieuwd hoe het nu met je vader gaat. Ik blijk zelf ook een tumortje achter op de tong te hebben en krijg vanaf volgende week chemo en bestraling (4 weken), waarna na 2 weken nog een halsdissectie rechts en inwendige bestraling volgt. Ik ben inmiddels in contact met 2 lotgenoten met dezelfde kankervorm; de ene 14 jaar geleden behandeld en 'still alive and kicking' en de ander ondergaat nu na operatie gedurende 6 weken bestraling.
Zelf ben ik 54 jaar oud en beslist nog niet van plan me te laten kisten!
Laat eens wat van je horen. Hartelijke groet, Pauline Roelfzema
Hallo,
Ik las net dit bericht. Mijn moeder heeft vorige week deze diagnose te horen gekregen.
Balen dus. Mij vader is immmers 13 jaren geleden aan een zeer agressieve vorm van kanker gestorven. Onderstaand bericht geeft dus nogal enige hoop
. Eind november wordt mijn moeder behandeld met straling en wellicht ook chemotherapie te Maastricht. Mijn moeder is 63. Wellicht een echte lotgenoot. Graag hoor ik jullie reactie om door te geven.
Groetjes
Fred Coerver uit Kerkrade
Ik las net dit bericht. Mijn moeder heeft vorige week deze diagnose te horen gekregen.

Groetjes
Fred Coerver uit Kerkrade
Anonymous schreef:Het is wel een tijd geleden dat je je oproep plaatste, ik ben benieuwd hoe het nu met je vader gaat. Ik blijk zelf ook een tumortje achter op de tong te hebben en krijg vanaf volgende week chemo en bestraling (4 weken), waarna na 2 weken nog een halsdissectie rechts en inwendige bestraling volgt. Ik ben inmiddels in contact met 2 lotgenoten met dezelfde kankervorm; de ene 14 jaar geleden behandeld en 'still alive and kicking' en de ander ondergaat nu na operatie gedurende 6 weken bestraling.
Anonymous schreef:Het is wel een tijd geleden dat je je oproep plaatste, ik ben benieuwd hoe het nu met je vader gaat. Ik blijk zelf ook een tumortje achter op de tong te hebben en krijg vanaf volgende week chemo en bestraling (4 weken), waarna na 2 weken nog een halsdissectie rechts en inwendige bestraling volgt. Ik ben inmiddels in contact met 2 lotgenoten met dezelfde kankervorm; de ene 14 jaar geleden behandeld en 'still alive and kicking' en de ander ondergaat nu na operatie gedurende 6 weken bestraling.
Terug naar “Lotgenoten oproepen”