kanker?

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Gebruikersavatar
bibi
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Vr 02 Aug 2002 21:15
Locatie: delft
Contact:

kanker?

Berichtdoor bibi » Zo 13 Okt 2002 12:25

:oops:
hallo
iets meer dan een jaar geleden is er door mijn hersenbloeding, geconstateerd dat ik een tumor in mijn rechter vocht zakje van mijn hersens zit.
helaas kunnen de artsen alleen maar scanne maken om te zien hoe snel die groeit.
ik heb wel veel klachten zoals verlamming en heeel veel hoofdpijn.
om dat er niet echt wat aangedaan kan worden ben ik best wel bang, ik heb drie kinderen in de leeftijd 9,3 en 2 jaar oud en het idee dat ik die in de steek moet laten doet me pijn ze hebben gelukkig een top pa maar toch.
ik zou graag met iemand praten hierover !!
liefs van bianca

Max
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: Di 27 Aug 2002 19:10

reactie Bianca

Berichtdoor Max » Di 05 Nov 2002 17:58

Hallo Bianca,
Wat schrok ik van jou verhaal zeg.Hoe redt je je met 3 kinderen die zo jong zijn ?ik neem aan dat je man werkt dus hoe doe je dat?Ikzelf heb borstkanker gehad,maar had een (om je woordt te gebruiken)topfamilie.
mijn man werkte en dus namen mijn ouders en mijn zus de verzorging van mijn kind over.hij was toen ongeveer anderhalf jaar.Als mijn man thuis was had hij de verzorging,maar als het hem ook teveel werdt konden we mijnouders bellen en ging mijn kind naar hun toe.Ik hoop voor jou dat je Geen kanker hebt.sterkte meid.

Max
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: Di 27 Aug 2002 19:10

reactie bianca

Berichtdoor Max » Di 05 Nov 2002 18:01

hallo bianca,
nog even Max hier.
je hebt dus al kanker.Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe met wat je ook gaat doen.groetjes Max.

Gebruikersavatar
bibi
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Vr 02 Aug 2002 21:15
Locatie: delft
Contact:

dankjewel max

Berichtdoor bibi » Ma 11 Nov 2002 14:49

mijn man is huisvader en ik was de werkende vrouw, nu ik ziek ben kan mijn man nog niet gaan werken dus die is altijd bij ons. famillie hebben we niet echt alleen me schoonmoeder en zwagertje dat is het maar goed dat is niet een optie wij doen alles zelf met beetje huishoudelijk hulp erbij. het is wel fijn denk ik om wel een stuk famillie achter je te hebben.
maar ik moet zeggen het is heel zwaar maar ik heb heeel veeeeel steun aan me eigen gezin. de vraag je hebt al kanker is ja maar ze kunnen het geen naam geven doordat ze er niet bij kunnen komen.
ik hoop voor jou dat het helemaal geneze is en het niet meer terug komt.
heel veel succes en bedankt voor je reactie
liefs bianca
liefs van bianca

Max
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: Di 27 Aug 2002 19:10

antwoord Bianca

Berichtdoor Max » Wo 13 Nov 2002 06:58

hai Bianca,
Waar moet jij niet doorheen gaanzeg,kanker hebben en ze kunnen het geen naam geven.dan zal de behandeling ook uitgezocht moeten worden.Ik hoop voor jouw datze er snel achterkomen welke behandeling je moet hebben.sterkte voor de komende tijd en hopelijk zien we snel een positief berichtje van je.groetjes max.


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten