onbekende soort kanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
wil de vries
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 24 Feb 2007 19:52

onbekende soort kanker

Berichtdoor wil de vries » Za 24 Feb 2007 20:02

Wij hebben te horen gekregen dat mijn man kanker heeft in een agressieve vorm, maar de bron kan niet worden gevonden.
Wel zijn er uitzaaiingen in de lever en aan de buitenkant van de darm en de blaas.
Hij heeft alle onderzoeken gehad en verder is het weer afwachten, wat slopend is.
Hij heeft geen pijn, is wel 20 kg. afgevallen in 4 maanden.
Misschien is er iemand die hierover iets meer kan zeggen.

Groetjes Wil

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Zo 25 Feb 2007 17:30

Zolang de bron niet bekend is, is het heel moeilijk om er iets over te zeggen.
Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte toewensen en hopen voor jullie dat je bron snel bekend wordt, zodat jullie een idee krijgen wat er nu aan de hand is.

Liddy

ritter
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: Ma 11 Sep 2006 03:30

Berichtdoor ritter » Ma 26 Feb 2007 10:03

je noemt deze tumoren een zogenaamde a-cup wat wil zeggen dat men niet weet van welk weefsel de tumor uitgaat. en dat maakt het lastig voor de behandeling omdat je niet goed weet op welke chemotherapie de kanker reageert. vaak kiest men voor een bepaalde kuur waarvan men denkt dat die kuur nog enigzins iets kan betekenen.
vraag een second opinion aan

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Re: onbekende soort kanker

Berichtdoor starfleet » Ma 26 Feb 2007 11:48

wil de vries schreef:Wij hebben te horen gekregen dat mijn man kanker heeft in een agressieve vorm, maar de bron kan niet worden gevonden.
Wel zijn er uitzaaiingen in de lever en aan de buitenkant van de darm en de blaas.
Hij heeft alle onderzoeken gehad en verder is het weer afwachten, wat slopend is.
Hij heeft geen pijn, is wel 20 kg. afgevallen in 4 maanden.
Misschien is er iemand die hierover iets meer kan zeggen.

Groetjes Wil


Ik weet niet of jullie al bij een oncologisch centrum zitten als de Daniël den Hoed of het AVL in Amsterdam. Ik zou daar naar toegaan voor een second opinion en verdere behandeling.

Anne


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten