op zoek naar jozef teunissen

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Anouk-papa
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 14 Feb 2007 14:41
Locatie: Amsterdam

op zoek naar jozef teunissen

Berichtdoor Anouk-papa » Wo 14 Feb 2007 15:17

heb onlangs op deze website het verhaal van j.teunissen gelezen, wil graag in contact komen met hem, heb dit nl. geprobeert via zijn email adres maar dit lukte niet. mijn vader heeft onlangs het zelfde meegemaakt en zoekt daarom contact met een lotgenoot, aangezien dit zelden voorkomt.

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Wo 14 Feb 2007 17:56

hallo,
ik heb je vraag even doorgestuurd naar de webmaster, Tom, die het verhaal indertijd geplaatst heeft. Het was al van 2001, maar een klein kansje dat hij je misschien wat meer kan vertellen. Mij zegt de naam verder niets, maar ik kom zelf zowiezo pas sinds 2001 op deze site en ben wat meer gaan doen na 2002/2003..
Ik wacht met je af, als we wat weten hoor je het.

groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Wo 14 Feb 2007 21:39

Tot mijn spijt moet ik medelen dat Jozef in 2001 al is overleden. Zijn verhaal wat voor je vader zo belangrijk is, is dus zo snel geeindigd wat vast een schok zal zijn om te horen.
Op de site : in memoriam, voorop te vinden op www.diagnose-kanker.nl vind je op pagina 14 een berichtje van zijn broer Ad. Hieronder het begin daarvan. Voor het gehele bericht verwijs ik je naar de pagina zelf.

het spijt me dit te moeten vertellen, sterkte dus ook voor jou en je vader,
jodyi


oktober 2001

Jozef Teunissen
In memoriam Mijn Tweelingbroer Jozef Teunissen heeft de strijd met zijn ziekte niet kunnen winnen.
En is 21-10-2001 overleden.
Door middel van een gedicht wil ik mijn gevoelens verwoorden die ik "Speciale broer" voel '
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Anouk-papa
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 14 Feb 2007 14:41
Locatie: Amsterdam

jozef teunissen

Berichtdoor Anouk-papa » Do 15 Feb 2007 12:40

dank voor je snelle reactie,het was inderdaad een grote schok te lezen dat hij is overleden, hij heeft het dus niet gered, toch kan ik het niet loslaten omdat zijn verhaal zo erg overeenkomt met dat van mijn vader , zou ik niet met zijn broer Ad in contact kunnen komen?,is er een emailadres bekent van hem,waardoor ik hem wat dingen kan vragen?bedankt, groetjes anouk

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Do 15 Feb 2007 13:14

het spijt me, bij de reactie is geen mailadres achter gelaten helaas. Ik heb nog verder gezocht, maar kan verder niets van hen vinden. Het spijt me.

Ik kan me voorstellen als je je hoop zo op gericht had, dat je het nu niet zomaar ineens op gaan geven en het van je af kan zetten. Maar op dit moment zou ik niet weten hoe we hem zouden kunnen vinden.

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Anouk-papa
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 14 Feb 2007 14:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Anouk-papa » Vr 16 Feb 2007 10:35

hoi jodyi, ontzettend bedankt voor al je moeite, ik laat t rusten voor wat dit verhaal betreft, ik laat alleen mijn oproep open voor andere mensen die ik oproep die mischien ook een mislukte buismaagoperatie hebben meegemaakt! groet anouk.

maritos
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 05 Nov 2012 13:27

Re: op zoek naar jozef teunissen

Berichtdoor maritos » Ma 05 Nov 2012 13:32

Hierbij een bericht voor anouk-papa. Ik ben de dochter van Jozef Teunissen en las je bericht zojuist. Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent naar het e-mailadres van mijn oom of wellicht via mij wat informatie wilt? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat het met je vader goed gaat


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten