Leukemie laatste fase

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
ockhuizen
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 28 Nov 2006 15:22

Leukemie laatste fase

Berichtdoor ockhuizen » Ma 05 Feb 2007 20:28

Wie kan ons vertellen uit ervaring hoe de laatste fase kan lopen van Leukemie. Ons zoontje van 2 jaar gaat deze zeer spoedig in, is intensief behandeld maar men krijgt zijn bloed niet schoon voor een BMT en hij is dus uitbehandeld. Hij heeft AML (subtype M7) is behandeld in Sophia in Rotterdam. Zijn nu ruim een week thuis en alles is nog goed, maar wanneer en hoe ontploft de bom.

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Re: Leukemie laatste fase

Berichtdoor starfleet » Wo 07 Feb 2007 10:47

ockhuizen schreef:Wie kan ons vertellen uit ervaring hoe de laatste fase kan lopen van Leukemie. Ons zoontje van 2 jaar gaat deze zeer spoedig in, is intensief behandeld maar men krijgt zijn bloed niet schoon voor een BMT en hij is dus uitbehandeld. Hij heeft AML (subtype M7) is behandeld in Sophia in Rotterdam. Zijn nu ruim een week thuis en alles is nog goed, maar wanneer en hoe ontploft de bom.


Ik weet niet veel van leukemie, maar wil jullie heel erg veel sterkte wensen. Wat moet het moeilijk zijn je zoontje binnenkort te moeten afgeven na zo'n zware tijd van kuren. Zo ontzettend hard.

Kunnen de artsen jullie niets vertellen hoe het laatste stuk zal gaan? Misschien kan dat op allerlei manieren en dan is het afwachten hoe het bij je zoontje zal gaan. Wanneer de bom ontploft, dat kan nooit iemand echt zeggen. Statistieken gelden niet voor individuen. In deze fase denk ik dat je vaak het beste af bent met daar niet bij stil te staan, maar elke dag te beleven alsof het de laatste dag is. Misschien is je zoontje nog in staat wat plezier te halen uit voorlezen, een wandelingetje in de Buggy, een mooie lichtlamp die spetters tovert op de muur, al straalt hij maar even op zo'n dag dan zijn dat toch herinneringen die je later heel erg dierbaar zijn.

Het moest niet mogen he, zulke kleine kindjes :cry:

Anne

gerda verschoor
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Ma 07 Aug 2006 10:43
Locatie: hoogvliet rotterdam
Contact:

Re: Leukemie laatste fase

Berichtdoor gerda verschoor » Wo 14 Feb 2007 13:12

ockhuizen schreef:Wie kan ons vertellen uit ervaring hoe de laatste fase kan lopen van Leukemie. Ons zoontje van 2 jaar gaat deze zeer spoedig in, is intensief behandeld maar men krijgt zijn bloed niet schoon voor een BMT en hij is dus uitbehandeld. Hij heeft AML (subtype M7) is behandeld in Sophia in Rotterdam. Zijn nu ruim een week thuis en alles is nog goed, maar wanneer en hoe ontploft de bom.



hoi
ik wil toch heel graag mij mede leven tonen op deze moeilijkste dagen voor jullie. ik heb zelf aml gehad ben nu schoon bijna twee jaar.
ik kan jullie helaas geen antwoord geven op jullie vragen.
hoe is het nu met jullie zoontje en hebben jullie al meer info gekregen van het ziekenhuis.
:cry: gerda verschoor


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten