Bij mijn man is 21/2 week geleden de diagnose teelbalkanker gesteld.
De teelbal is meteen de dag van de diagnose operatief verwijderd.
Na een spannende week was de uitslag van de onderzoeken gelukkig positief: er zijn geen uitzaaiingen. Wel volgen er nog 4 weken bestralingen.
Op zich een goede uitslag, maar toch komt er een heleboel op ons af.
Van uiterlijk gezonde man, is hij ineens iemand geworden die een levensbedreigende ziekte heeft (of heeft gehad). Als partner komt er ook veel op me af en dat valt me niet makkelijk. Wie heeft daar ook ervaring mee ?
Maartje
Teelbalkanker
-
- Lid
Beste Maartje,
Ik heb zelf teelbalkanker gehad. Dat is alweer zo'n kleine 9 jaar geleden. Ook ik ben toen operatief behandeld en heb daarna nog vier hele zware chemokuren gehad. Ik mag dus met recht zeggen dat ik ervaring heb. Gelukkig gaat het nu fantastisch met mij, en heb ik inmiddels via de natuurlijke weg twee kinderen gekregen.
Uiteraard wil ik je graag helpen bij de strijd tegen deze ziekte, die zeer goed te genezen is, maar wel een heel zware belasting is voor de mens en zeker ook voor de mensen er omheen.
Ik wens je alle strijd en wijsheid toe, en wil je meer weten, dan kun je me altijd mailen.
Ik heb zelf teelbalkanker gehad. Dat is alweer zo'n kleine 9 jaar geleden. Ook ik ben toen operatief behandeld en heb daarna nog vier hele zware chemokuren gehad. Ik mag dus met recht zeggen dat ik ervaring heb. Gelukkig gaat het nu fantastisch met mij, en heb ik inmiddels via de natuurlijke weg twee kinderen gekregen.
Uiteraard wil ik je graag helpen bij de strijd tegen deze ziekte, die zeer goed te genezen is, maar wel een heel zware belasting is voor de mens en zeker ook voor de mensen er omheen.
Ik wens je alle strijd en wijsheid toe, en wil je meer weten, dan kun je me altijd mailen.
Terug naar “Lotgenoten oproepen”