sinds een paar maanden zijn we achter gekomen dat mijn schoonmoeder alvleesklierkanker heeft. ze had in begin erg veel pijn, ze was erg misselijk en ze voelde zich erg slecht. later is er een stent geplaatst en ze is begonnen met chemo.
toen we dat hoorden stortte onze wereld in. alles bleek voor niets geweest te zijn , doelloos en zonder enige betekenis. dit soort kanker is bij haar niet meer te genezen en een evt operatie was ook niet meer mogelijk. dat gezwel zit erg in de buurt van een kransslagader , vandaar. op moment voelt ze zich goed. ze heeft geen pijn, ze is niet meer misselijk en af en toe gaat ze nog even lekker naar buiten ( in de rollstoel). ze is wel heel erg moe.
het eten smaakt bij haar nu ook wat beter dan in het begin en af en toe drinkt ze ook lekker een bakje koffie mee.
ik vraag me af of er nog mensen zijn die goede ervaringen hebben met chemo bij alvleesklierkanker. ze gebruikt Xeloda tabletjes en een keer in de week Gemzar IV.
ik wens jullie heel veel sterkte
alvleesklierkanker
beste gast,
helaas kan ik ook geen goed nieuws vertellen
Mijn moeder is vorig jaar op 11 augustus overleden aan alvleesklierkanker. De chemo is alleen om het leven iets te rekken, maar genezing is niet mogelijk.
Lees alle andere topics over alvleesklierkanker maar eens !
Maar wees voorbereid het zijn geen leuke positieve verhalen.
heel veel succes in deze moeilijke en kostbare tijd
groetjes Yvonne
helaas kan ik ook geen goed nieuws vertellen
Mijn moeder is vorig jaar op 11 augustus overleden aan alvleesklierkanker. De chemo is alleen om het leven iets te rekken, maar genezing is niet mogelijk.
Lees alle andere topics over alvleesklierkanker maar eens !
Maar wees voorbereid het zijn geen leuke positieve verhalen.
heel veel succes in deze moeilijke en kostbare tijd
groetjes Yvonne
Terug naar “Lotgenoten oproepen”