Jonge weduwen/weduwnaren contact

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Engeltje

Jonge weduwen/weduwnaren contact

Berichtdoor Engeltje » Vr 14 Apr 2006 14:34

Ik was 26 toen mijn allerbeste vriend en man overleed aan kanker.Daar stond ik dan twee kindjes,alleen...
Nu sterker dan ooit voel ik me zo eenzaam in deze wereld,niet alleen dat ben ik eingelijk nooit,ik moet juist erg mijn best doen eens zonder mensen te zijn.Maar eenzaam Echt eenzaam,diep van binnen die onmenselijke leegte.
het is al zeven jaar geleden dat mijn prachtige man verlost werdt uit zijn pijn.
Ik fluit vrolijk verder aan de buitenkant,en van binnen hoop ik dat ik morgen al 80 ben zodat ik weer bij hem ben!,Engeltje

xxx

Berichtdoor xxx » Vr 14 Apr 2006 15:48

kijk hier eens: www.jjpv.nl
Misschien dat je hier wat aan hebt....je kunt in ieder geval met lotgenoten praten/mailen

monique27

Re: Jonge weduwen/weduwnaren contact

Berichtdoor monique27 » Di 16 Mei 2006 13:04

Engeltje schreef:Ik was 26 toen mijn allerbeste vriend en man overleed aan kanker.Daar stond ik dan twee kindjes,alleen...
Nu sterker dan ooit voel ik me zo eenzaam in deze wereld,niet alleen dat ben ik eingelijk nooit,ik moet juist erg mijn best doen eens zonder mensen te zijn.Maar eenzaam Echt eenzaam,diep van binnen die onmenselijke leegte.
het is al zeven jaar geleden dat mijn prachtige man verlost werdt uit zijn pijn.
Ik fluit vrolijk verder aan de buitenkant,en van binnen hoop ik dat ik morgen al 80 ben zodat ik weer bij hem ben!,Engeltje

Hoi engeltje
Ik ben monique en ben ook 26 en heb pas mijn man verloren, ik blijf achter met een zoontje van net 1 jaar. Mijn man is gestorven aan kanker in zijn galgang of wegen met uitzaaiingen in zijn lever. Hij is 4 mei jl. gestorven. Ik moet verder met mijn zoontje en voor mijn zoontje maar ik zou het liefst ook stoppen met alles want ik voel me zo leeg en eenzaam. Er zijn genoeg mensen om me heen maar ze begrijpen mijn gevoelens niet. Met name de mensen die van mijn leeftijd zijn ze denken dat ik weer snel genoeg met hun mee uit kan gaan en kan stappen. Maar het voelt allemaal nog niet goed om weg te gaan.
Ik ben misschien nog maar kort weduwe ten opzichte van jou maar ik weet wat je bedoelt met de buitenkant fluit je vrolijk verder en van binnen hoop je dat je snel weer herenigd zal worden met je man. Ik snap precies wat je hiermee bedoelt ik voel hetzelfde. Ik ben net wel even gaan kijken op de site jjpv. en ik moet zeggen het is wel een goede site zo leer je allemaal mensen kennen die hetzelfde meegemaakt hebben en die weten hoe je je voelt. En zo leer je nieuwe mensen kennen die weten hoe je je voelt.

groetjes monique

Terug naar “Lotgenoten oproepen”