Gezocht mensen met alvleesklierkanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Justagirl1970
Lid

Gezocht mensen met alvleesklierkanker

Berichtdoor Justagirl1970 » Di 04 Apr 2006 18:25

Ik heb in februari gehoord dat ik alvleesklierkanker heb en tevenes uitzaaiingen in de lever.Ik zou het prettig vinden om hier met anderen mesnen die hetzelfde hebben, over te praten. Waarschijnlijk zijn er niet veel jonge mensen als ik met deze ziekte. Ik ben 36 jaar.

Justagirl1970
Lid

Berichtdoor Justagirl1970 » Za 08 Apr 2006 12:52

Is er nu helemaal niemand? Volgens mij zijn het alleen oude mensen die het hebben en die zitten natuurlijk niet op internet.
Ik vind sowies dat het erg stil is op dit forum... maar ja, niet iedereen praat natuurlijk graag over ziektes, en zeker niet over kanker....

Thea

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Za 08 Apr 2006 13:00

hoi thea,

ik ben bang dat dat inderdaad het geval is.. het is al een vrij zelfdzame ziekte ook als je onder de 60 bent. De reden dat het verder soms erg rustig is hier, is omdat veel mensen hun vragen beantwoord zien in de emailgroepen van de stichting. En voor al die mensen is het forum vaak overbodig. Ik plaats nog weleens vragen door naar de betreffende mailgroepen. Maar er is bijvoorbeeld geen groep voor mensen met alvleesklierkanker. Zeer waarschijnlijk omdat daar tot nog toe geen vraag naar is geweest. Wanneer er vraag naar zou zijn, zou er vrij snel een groep gemaakt kunnen worden.

groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Terug naar “Lotgenoten oproepen”