wertheim operatie

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
nrw

wertheim operatie

Berichtdoor nrw » Do 09 Feb 2006 10:37

hallo allemaal
wie heeft er ook een wertheim operatie gehad?
ik moet zelf ook deze operatie ondergaan ........en ben heel erg bang!!
ik zal eerst even wat over me zelf vertellen:
ik ben natasja 32 jaar oud ,getrouwd,heb een dochter van 11 en een zoontje van 5
april 2005 naar de dokter geweest ivm contact bloedingen,of als ik naar de wc moest en ik te hardt drukte dan bloede ik al weer,ik vertrouwde er niets van .....maar mijn dokter gaf me een nieuwe pil moest het maar even aan zien .....heb zelf om een uitstijkje gevraagt,nou met pijn en moeite deed hij het dan wel,maar zei hij :dat doen we bijna niet meer!
de uitslag :pap 3a niet goed,maar moest het nog maar een half jaartje aankijken het kon vanzelf wel weer goed komen! ik vertrouwde het niet en heb wel 4 keer gebeld om een verwijskaart voor de gynaecoloog,maar ik kreeg hem niet!!!

toen in october weer een uitstrijkje ,weer niet goed pap3a weer!!
he he eindelijk een verwijskaart,nou naar de gynaecoloog........
maar die kon nog even niets doen! ik had in aug. een hartoperatie gehad
en daar slikte ik nog bloedverdunners voor......kom 2jan. maar terug ik denk dat het wel mee valt zei mn gynaecoloog
2jan. hapjes van de baarmoedermond,binnen een week bericht kwaadaardig,5 dagen later ben ik geholpen ,ze hebben zo veel mogelijk weg gehaald ,(pijn!!)toen opgestuurt....weer niet goed mn baarmoeder moet er zo wie zo uit,(wat een pech en we wilde zo graag nog een kindtje)
weer een week later in het ziekenhuis krijg ik te horen dat ik op het randtje van de ergste graadatie zit !! (de ergste kankersoort en snel groeiend )ik moet naar utrecht voor een wertheim operatie mn baarmoeder en hals/en mond moet er uit 1 eierstok verlegen ze vlak bij mn nieren (voor als ik evt nog bestraaling krijg)en de lymklieren moeten er ook uit en onderzocht worden oooo ik hoop zo dat het daar niet in zit!!
ik zit nog midden in de onderzoeken longfoto's,mri,ct scan buikecho's enz a.s maandag( en krijg vrijdag's de uitslagen te horen,en afspraak voor de operatie!!)
soms .....weet ik het niet meer ,ben ook erg bang :(
ben er stuk van .....en zie zo tegen de operatie op !!!
wie kan mij hier iets over vertellen????

Gast

Berichtdoor Gast » Do 09 Feb 2006 17:45

:cry:

Terug naar “Lotgenoten oproepen”