en nu?hoe verder?

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
nadine
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Ma 16 Jan 2006 14:52
Locatie: amsterdam

en nu?hoe verder?

Berichtdoor nadine » Do 09 Feb 2006 00:01

hoi allemaal,
mijn moeder heeft alvleesvlierkanker,en ze hebben haar geprobeerd te opereren,maar helaas konden ze de tumor niet verwijderen.ze hebben gezegd dat ze ongeveer een jaar heeft.wat een hel,om je moeder zo te zien lijden,en haar dan te moeten zeggen,dat het ook nog eens niet gelukt is om het weg te halen...
we gaan een zware tijd tegemoet,morgen horen we de verdere opties wat chemo en bestraling betreft.
wat een oneerlijkheid zeg!ik krijg wel een gen onderzoek,omdat mijn moeder de derde is uit een gezin met deze ziekte.allemaal rond hun 45e levensjaar begonnen,ik ben best bang voor de uitslag daarvan!
aangezien ik al bijna 30 ben.soms weet ik even niet hoe we hier bovenop gaan komen,wat een rotzooi zeg!
iedereen heel veel sterkte en kracht toegewenst met deze k*tziekte!liefs nadine
hoop doet leven!

truusje
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Wo 08 Feb 2006 14:42

Berichtdoor truusje » Zo 19 Feb 2006 18:33

hoi nadine
nou zech dat is me inderdaad wat ik weet presies hoe jij je voelt ik heb het in 1 jaar 2 x mogen ondervinden eerst kreeg mijn man te horen dat hij een kwaadaardige hersentumor had en ongeveer een jaar had na operatie en bestralingen 30x zach het er gelukkig hoopvoller uit 2 weken nadat mijn man uit het ziekenhuis kwam kreeg mijn vader te horen dat hij longkanker had vergroeid met slokdarm en luchtpijp ik heb geloof ik alles bij mekaar gevloekt en gemopperd opereren was erop of eronder en mijn pa heeft besloten om zich niet te laten opereren toen ze hem de vraag stelde om gemo en bestralen te doen heeft ie ook geweigerd maar meneer zeiiden de artsen dan geven wij u een paar maanden nog en met gemo en zo een maand of 3 langer pa bleef weigeren en weet je dat is nu 2 jaar geleden dus ik wil je zeggen geef de hoop niet opal is het een hel waar je doorgaat artsen weten het ook niet presies hoelang ze nog heeft echt niet wil je praten mail me gerust als je daar behoefte aan hebt ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe in de komende tijd
en als ik iets voor je betekenen kan
kop op meid
liefs truusje
het is nog nooit zo donker geweest oft word weer licht ( al is het maar een heel klein beetje


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten