Menignioom

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Jaila
Lid

Menignioom

Berichtdoor Jaila » Do 29 Dec 2005 22:40

Er is bij mij in juli van dit jaar een menignioom ontdekt, wat uitgaat van de hersenvliezen, aan de voorkant van mijn hoofd boven mijn reukorgaan en tussen mijn ogen.

Ik ben op zoek naar lotgenoten om van gedachten te wisselen over het verloop en ervaringen van deze goedaardige tumor.

Jaila

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Vr 30 Dec 2005 10:46

hoi Jaila,

hier bij diagnose kanker hebben we zogenaamde mailgroepen. Ook voor mensen met een hersentumor. (al dan niet goedaardig) Daar vind je heel wat lotgenoten bij elkaar.. mogellijk is het wat voor jou.. ! Je vind de mailgroepen op de voorkant van de site, onderaan..
De mailgroepen hier zijn zeer druk bezocht.. daarom zie je waarschijnlijk wat minder mensen op het forum voorbij komen..omdat ze veel kwijt kunnen in de mailgroepen en daar ook veel antwoorden vinden..

groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Jaila
Lid

Berichtdoor Jaila » Vr 30 Dec 2005 16:07

Hoi jodyi,

Bedankt voor je antwoord. Ik ben de dochter van Jaila, zij is nog niet zo bekend met PC's en internet, vandaar dat ik haar even help.

Helaas kan ik die link naar de mailgroepen die je noemde niet vinden, heb jij hier ook een link van? Dan kan mijn moeder daarop ingeschreven worden en op die manier in contact komen met lotgenoten.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Diane

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Vr 30 Dec 2005 17:01

hallo diana,

voorop de pagina: www.diagnose-kanker.nl vind onderaan onder de tekst:
"Waar mensen samen gaan blijft niemand alleen staan"

mailgroepen inschrijven! inloggen help regelement

als jeop mailgroepen klikt krijg je informatie over de mailgroepen, wat het is enzovoort. En als je op inschrijven klikt, schrijf je in in het algemene deel.
Als je dat gedaan hebt, ga je inloggen... en dan kun je je inschrijven in bijvoorbeeld de hersentumor groep. Dat inschrijven is dus nog even ingewikkeld (voor computer analfabeten zeg maar.. en die zijn er hier veel hoor, ook in de mailgroepen) Probeer het even voor je moeder eventueel Diana. Eenmaal lid van een groep is het allemaal heel gemakkelijk. (dus ook voor mensen die niet bekend zijn met internet)
Mocht het nu niet lukken, dan kun je altijd een mailtje sturen naar marielle@diagnosekanker.nl , dan word je verder geholpen.

groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

sjelly
Lid

Re: reaktie

Berichtdoor sjelly » Za 31 Dec 2005 13:45

filmo schreef:http://www.medischforum.nl/onderwerp/2553

wat heeft iemand hier nu aan ben er wezen kijken :roll: :roll:
begin de dag met een lach

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Za 31 Dec 2005 13:54

lotgenoten denk ik.. dat is het idee achter de link denk ik. Dat daar lotgenoten te vinden zijn in dat ene forum stukje...
je kan beter te veel keuze hebben met betrekking tot lotgenoten dan te weinig denk ik.. :)

jodyi

sjelly
Lid

Berichtdoor sjelly » Za 31 Dec 2005 14:34

jodyi schreef:lotgenoten denk ik.. dat is het idee achter de link denk ik. Dat daar lotgenoten te vinden zijn in dat ene forum stukje...
je kan beter te veel keuze hebben met betrekking tot lotgenoten dan te weinig denk ik.. :)

jodyi

Ook weer zo zal ik er nog wat neerzetten :lol:
fijne jaarwisseling in ieder geval voor iedereen
groetjes Elly

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Za 31 Dec 2005 15:05

hihi :) fijne jaarwisseling ook voor jou sjelly!
en ook voor iedereen die dit leest!... misschien is het niet voor iedereen een feest en even gemakkelijk, vanwege herinneringen of toekomstverwachtingen.. maar ik hoop dat iedereen kan genieten van het moment..!

jodyi

sjelly
Lid

2006

Berichtdoor sjelly » Zo 01 Jan 2006 12:52

jodyi schreef:hihi :) fijne jaarwisseling ook voor jou sjelly!
en ook voor iedereen die dit leest!... misschien is het niet voor iedereen een feest en even gemakkelijk, vanwege herinneringen of toekomstverwachtingen.. maar ik hoop dat iedereen kan genieten van het moment..!

jodyi

nog maar een kaartje dan :lol: :lol: :lol:
http://www.spiritisup.com/newyeartoastyc.html

groetjes Elly

Terug naar “Lotgenoten oproepen”