moeder overleden pas (kanker) nu vader in het zkh met kanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
nicky_553@hotmail.com

moeder overleden pas (kanker) nu vader in het zkh met kanker

Berichtdoor nicky_553@hotmail.com » Ma 05 Sep 2005 01:17

Beste mensen mijn allerliefste moeder is pas overleden na kort ziekte bed negen weken totaal en alles was verdwenen.Heb haar nog geen plaatsje kunnen geven omdat kort hierna me vader ernstig ziek is geworden ligt nu al 8 weken in het zkh.Hoe pak je zoiets allemaal aan of wat is en hoe moet je dit allen verwerken :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: [/b]

Miep

Berichtdoor Miep » Ma 05 Sep 2005 13:25

Hallo Nicky

Wat een verhaal, zeg.........

Ik kan je niet zeggen hoe je hier mee om moet gaan, want ik sta niet in jouw schoenen.
Wat zul je t verschrikkelijk moeilijk hebben......
Ik hoop dat je een paar mensen om je heen hebt waar je steun van krijgt en waar je mee kan praten.
Heb je nog broers of zussen??
Mijn moeder is heel ziek dus daar kan ik wel over mee praten...
Maar nu je vader ook nog, alsof je nog niet genoeg hebt meegemaakt...
Het is misschien goed om met een professioneel iemand te gaan praten.

Vaak is dit heel fijn en hun weten beter hoe je met sommige dingen om kan gaan??
Maar dat kun je natuurlijk t best zelf beoordelen, of je dit wel of niet wat vindt...

Hééél veel sterkte!!!!!

Groetjes Miep :wink:

Gast

Berichtdoor Gast » Wo 07 Sep 2005 21:59

Hallo Nicky,

Ik kan me wel een beetje terugvinden in je verhaal omdat mijn moeder ook recent is overleden aan kanker. Alleen is het bij mij op twee dagen allemaal gebeurd. Ze lag al in coma toen we pas te weten kwamen dat het kanker was en de dag erna is ze al gestorven.

Voor mij is het ergste dat ik geen afscheid heb kunnen nemen, het is veel te snel gegaan. :(

Ik hoop voor jou dat je veel moed hebt en wens je veel sterkte toe.

Terug naar “Lotgenoten oproepen”