Catherine overleden

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Tiny Donkers

Catherine overleden

Berichtdoor Tiny Donkers » Vr 22 Jul 2005 19:11

Hallo allemaal,

Op 6 juli j.l is mijn partner (Gwendolyne) overleden aan borstkanker. Op dit forum en in de mailgroep gebruikte ze de naam Catherine). Ik probeer nu via deze weg de ‘internet vrienden’ te informeren. Ik ben niet zo op de hoogte met deze groep en krijg om een voor mij onverklaarbare wijze mailtjes uit de mailgroep retour. Vandaar dat ik het zo probeer.

Gwendolyne was al enkele jaren ziek en wist ook al jaren dat ze niet meer zou genezen. Na een longonderzoek in het ziekenhuis vonden de artsen het beter dat ze een paar dagen daar zou blijven. Er was geen reden voor paniek, maar de longembolie die men daar ontdekte was een reden om haar daar te houden. Een dag of 5 zeiden de artsen en dan kunt u waarschijnlijk wel weer naar huis. Na een paar dagen in het ziekenhuis staken verschillende kwaaltjes de kop op en met name slecht werkende nieren zorgde ervoor dat haar toestand erg slecht werd.

36 uur voor dat ze stierf was ik er nog van overtuigd dat ze binnen enkele dagen het ziekenhuis zou kunnen verlaten om naar huis te gaan. Helaas het liep anders. Zelf de artsen in het ziekenhuis stonden er versteld van hoe snel het allemaal verlopen is.

Nu breekt er voor mij een periode aan van rouwverwerking. Omdat we al een paar jaar wisten dat dit er aan stond te komen heb ik in die jaren veel aan dit moment gedacht. Ondanks dat kwam dit toch heel ongelofelijk over. Hoe ik me er ook op heb voorbereid, je ervaart het heel anders als dat je gedacht had. En hoe lang het zal durenÂ…Â…Â…Â…. Voor mijn gevoel gaat het nooit meer over.

Tiny Donkers
Beuningen (Gld)

miep

gecondoleerd........

Berichtdoor miep » Za 23 Jul 2005 17:17

Hallo Tiny..

Gecondoleerd met het verlies van Gwendolyne.
Zelf ben ik niet met haar in contact gekomen.
Ik surf de laatste tijd pas op deze site.
Bij ons in t gezin zal t ook niet lang meer duren voor
we m'n moeder gaan verliezen;52 jr...
T zal voor jou een zware tijd worden,
daarom vanuit Limburg;

Heel veel kracht en sterkte!

Miep (24)

annelies_25
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: Za 02 Nov 2002 20:46

Voor Tiny

Berichtdoor annelies_25 » Za 23 Jul 2005 19:33

Beste Tiny
Gecondeleerd met het verlies van Gwendolyne wat verdrietig!
Ik zal het doorgeven aan de groepen, weet je dat we bij de sdk ook rouwverwerkingsgroepen hebben? Je bent van harte welkom!
Veel kracht om dit verdriet te dragen!
Lieve gr annelies


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten