Stembandkanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Ad de Bruine
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: Wo 23 Jan 2002 23:50
Contact:

Stembandkanker

Berichtdoor Ad de Bruine » Do 24 Jan 2002 00:16

Beste mensen

Graag kom ik in contact met mensen (patienten, partners etc.) die te maken hebben gehad met stembandkanker.
Zowel met hen die alleen bestraald zijn als diegenen die een laryngectomie (=strottenhoofdverwijdering) ondergaan hebben.
Een mailtje naar amdebruine@solcon.nl en u krijgt zeker antwoord!

Ad de Bruine

Gast

Re:Stembandkanker

Berichtdoor Gast » Do 19 Sep 2002 22:17

Hallo mijn vader heeft ook stembandkanker er is een kwaadaardig knobbeltje op zijn stemband ontdekt ter groote van een wrat. misschien kunt u mij helpen, want van de dotoren is mijn vader niet veel wijzer geworden, hij zou 5 tot 8 bestralingen nodig hebben , dan zou alles weer normaal worden op zijn stembanden en komt zijn stem weer terug.

Weet u iemand die mij kan uitleggen hoe de prcedure is en wat het betekend om een klein wratje ( kanker gezwelletje te hebben ) waar ze volgens de doktor zeer vroeg bij zijn. wat dit inhoud.

ik hoop dat u mijn kunt helpen .

Met vriendelijke groet D.Conrads

Gast

Re:Stembandkanker

Berichtdoor Gast » Za 21 Sep 2002 01:00

Beste mensen,

Op de site Diagnise Kanker is onder de kop Stembandkanker enige informatie te vinden.
Daarnaast geeft de Nederlandse Kankerbestrijding een brochure uit over Stembandkanker. Daar staat heel veel in over diagnose, behandeling etc.
Deze brochure is bij hen te bestellen, maar ook veel artsen en ziekenhuizen hebben de brochures in huis.

Sterkte!
Ad de Bruine.


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten