ziekte van hodgkin

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Gast

ziekte van hodgkin

Berichtdoor Gast » Za 04 Mei 2002 13:01

Hallo,
Ik ben petra, 31 jr en heb onlangs te horen gekregen dat ik de ziekte van hodgkin heb. Wie wil er met me mailen hierover ?
Groetjes petra

fwibier
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: Wo 05 Jun 2002 13:38
Locatie: Geldrop

Re:ziekte van hodgkin

Berichtdoor fwibier » Wo 05 Jun 2002 14:01

Hoi, Ik ben Frank (45 j) en heb geen Hodgkin maar de Non-Hodgkin variant, stadium 4. De chemokuren (chop) heb ik inmiddels achter de rug en alles ziet er goed uit. Mocht je niemand treffen dan kan je altijd mij een mailtje sturen, er is verschil maar in de verwerking en behandeling toch misschien ook weer niet. Kijk maar. Groet

Gast

Re:ziekte van hodgkin

Berichtdoor Gast » Di 02 Jul 2002 23:43

Hallo Petra,
hoe gaat het met je, je zal wel met de behandeling bezig zijn.
Ik ben vorig jaar behandeld voor Hodgkin en de controles nu zijn goed.
heb je nog behoefte aan mail-contact?
Sterkte en beterschap.
Groetjes Susan

Gast

Re:ziekte van hodgkin

Berichtdoor Gast » Vr 02 Aug 2002 22:54

Hoi Petra!
Mijn naam is Chantal. Ik ben 24jaar en ben ook behandeld
voor de ziekte van hodgkin.
Ik ben nu 3 weken klaar met de behandelingen.(mopp-abv en 19 bestralingen.) Als je nog wilt mailen....
Ik ben ook al een poos op zoek naar lotgenoten.
Anders wens ik je veel sterkte toe met de behandelingen.
Chantal.

Karin24
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 27 Mei 2003 15:13
Contact:

Re: ziekte van hodgkin

Berichtdoor Karin24 » Do 29 Mei 2003 09:32

Hoi Petra,

Hoe is het met je. In mei 2003 heb ik ook te horen gekregen dat ik de ziekte van Hogdkin heb. Ik heb inmiddels twee chemokuren gehad en moet er nog 4. Ik zou het leuk vinden met je te mailen. Ben jij ondertussen klaar met de behandelingen?

Groetjes Karin
Wie heeft er ook hogdkin?

Sam

Berichtdoor Sam » Do 29 Mei 2003 10:10

Hallo beste mensen
Mijn naam is Sam (morgen 24 jaar)
Bij mij is gisteren de diagnose hodgkin gesteld:twisted: . Graag zou ik met een van jullie ervaringsdeskundiging willen spreken over de chemokuren die me te wachten staan. (samengel@hetnet.nl)


Vriendelijke groeten
Sam

Iwish
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 02 Jun 2003 23:24
Locatie: Delft
Contact:

Berichtdoor Iwish » Ma 02 Jun 2003 23:41

Hoi Petra.. en alle anderen...

Ik ben Janny, 41, getrouwd, moeder van 3 kinderen, leeftijden 14, 8 en 2.
Ook bij mij is in februari hodgkin vastgesteld (II-b), bij mij zit het in mijn lies. A.s. woensdag begin ik alweer aan mijn 7e chemo, en er staan me dan nog 5 chemo's te wachten en daarna nog bestralingen. De ziekte op zich valt voor mij wel te overzien... maar alles er omheen gaat hoe langer hoe zwaarder wegen. 't Is niet alleen het hebben van kanker .. maar je hele leven staat op zijn kop. Ik had ongeveer al 3 jaar huidproblemen, werd afgedaan als hormonen... ('k was zwanger van de jongste) totdat ik in januari knobbel in mijn lies ontdekte...
Al met al.. ook ik zou wel eens graag praten met lotgenoten... mijn humor ben ik nog niet verloren hoor... gelukkig niet.. maar soms.. als je zo heel moe bent na een chemo.. dan is ie ver te zoeken soms :oops: Groetjes.. en allemaal veel sterkte...
Pluk de dag.

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

mailgroep?

Berichtdoor jodyi » Ma 30 Jun 2003 17:31

hoi Janny,

heb je al ns gekeken bij de mailgroepen? ik heb zelf 2 jaar geleden hodgkin gehad, en heb ontzettend veel gehad aan de mailgroep.. zoveel herkenning.. van zoveel mensen..

groetjes jodyi

rieke

Berichtdoor rieke » Di 08 Jul 2003 11:32

hoi

bij mijn vriend is afgelopen woensdag de diagnose hodgkin gesteld,
ik zou wat meer willen weten over hoe het nu allemaal gaat alle onderzoeken zijn vandaag afgerond, maar wat nu?

Gast

Re: ziekte van hodgkin

Berichtdoor Gast » Di 08 Jul 2003 12:44

Anonymous schreef:Hallo,
Ik ben petra, 31 jr en heb onlangs te horen gekregen dat ik de ziekte van hodgkin heb. Wie wil er met me mailen hierover ?
Groetjes petra
Hallo Petra dit is eduard bij mij is ook de ziekte
van Hodgkin geconstateerd heb vandaag alle onderzoeken afgerond
en moet nu afwachten wat de uitslag is. Ik heb momenteel geen
mail adres maar daar word aan gewerkt als ik deze heb zal ik je deze
toe sturen.

Gast

Re: ziekte van hodgkin

Berichtdoor Gast » Di 15 Jul 2003 17:34

Hoi Petra,
Ik ben reeds 2 jaar in remissie van de ziekte van Hodgkin. Het is in het begin even slikken maar tijdens de chemo is het : verstand op nul en blik op oneindig en je komt er wel . Geloof me ! Ik ben nu 32 jaar en voel me levendiger dan ooit , geniet van het leven IK LEEF ! En de pijn en ongemakken neem je erbij met z'n ups en downs ! Geloven in jezelf daar heeft het mee te maken .

tomverschueren

hodgkin

Berichtdoor tomverschueren » Do 13 Nov 2003 21:28

Hoi,
Ik ben een jongen van 16 en in september 2003 hebben ze bij mij hodgkin(IIa) vastgesteld. Bijna meteen erna ben ik met chemo begonnen en moet morgen mijn derde van de zes krijgen. Daarna nor 15 keer bestralingen en dan zou alles weg zijn. Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken en men gewone leven voort te zetten. Als ik niet naar het ziekenhuis moet of ik ben niet te ziek van de chemo, dan ga ik gewoon naar school. Ongeveer 1.5 dag per week mis ik. Het lastigste vind ik dat ik van alles een afkeer begin te krijgen. Vooral bij het eten dat ze in het ziekenhuis serveren. Niet dat ik dat niet lekker vind, maar door er alleen maar aan te denken draait men maag al om. Zijn er nog mensen die zo'n afkeer krijgen?

groeten,

tom verschueren

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 14 Nov 2003 07:39

hoi Tom,

heel herkenbaar hoor.. en inderdaad heel vervelend... veel dingen die ik tijdens de kuren at, omdat ik ze lekker vond, heb ik heel lang niet gegeten naderhand. Ik werd dan al misselijk als ik het rook... heel irritant... hier op het forum heb je ook een kopje hodgkin/non hodgkin. Daar vind je ook wat berichtjes over het onderwerp eten.. en hoe de ziekte daarin dingen zo veranderd... misschien kun je daar ook ns kijken..

maar vervelend is het... vooral omdat het gewoon psychisch is....het zit tussen je oren, maar je krijgt het er helaas niet tussenuit!!!

jodyi


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten