gozocht mensen met synovia sarcoom kanker aan de weke delen

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
jeremy
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 18:05
Locatie: rotterdam
Contact:

gozocht mensen met synovia sarcoom kanker aan de weke delen

Berichtdoor jeremy » Do 21 Dec 2006 20:57

hi

ben jeremy ik zoek mensen met de zelfde vorm van kanker als mij om bij te kunnen praten hoe gaat of er al vorderingen zijn gaat het goed og slecht hoop snel wat te horen

ABU
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 02 Jan 2007 23:40

Synovia Sarcoom

Berichtdoor ABU » Wo 03 Jan 2007 00:17

Beste Jeremy,

Ik heb ook het synovia sarcoom in mijn rechter long, deze is operatief verwijderd waarna ik 6 chemokuren heb ondergaan in het AVL in Amsterdam. Het is nu 5 maanden na mijn laatste chemo en ik voel me goed de eerste scan was goed de volgende is over een maand.
Er is indersdaad heel weinig informatie te vinden over dit sarcoom vandaar dat ik nu ook een bericht stuur. Het is prettig als je hier en daar verhalen van anderen kunt lezen en ook positieve verhalen. Mijn ervaring was dat ik op het internet alleen maar verhalen las met een slechte afloop en dat is net niet wat je nodig hebt, het is goed om van het ergste uit te gaan maar iedereen heeft hoop nodig en een goed verhaal om moed uit te putten. Ik ben zelf heel erg positief ingesteld al heb ik de diepe dalen ook gehad. Ik hoop dat het met jou goed gaat en dat je steun bij anderen hebt kunnen vinden.

jeremy
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 18:05
Locatie: rotterdam
Contact:

Berichtdoor jeremy » Wo 03 Jan 2007 10:01

bij mij is het nu wel positief maar nu heb ik al 4 opëraties ondergaan waarvan de laatste een huidtransplantatie met het lapje gaat het goed dus waar de kanker zat maar nu gaat me goede been achteruit dus wwar ze het lapje vandaan hebben gehaald dus nu moet ik weer een operatie ondergaan nu gaan ze waar het kapot gaat ook een schaafhuidje op leggen maar deze duurt gelukkig maar een uurtje ofsow

petra38
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: Ma 29 Mei 2006 14:40
Locatie: enkhuizen

Berichtdoor petra38 » Wo 03 Jan 2007 19:57

Hoi Jeremy,

Vorig jaar heb ik ook een lotgenotenoproep geplaatst,wel een paar reacties,waaronder jij.
Bij mijn man gaat het synovio sarcoom uit van een rugspier.
Poliklinische chemokuren met Doxorubicine gehad,echter zonder effect.
Begin nov 06 2 weken bestraling ivm hevige pijnklachten,tumor groeide naar binnen toe.
Nu bezig met de klinische chemokuur,Ifosfamide,ws vrijdag 2e kuur.
Mijn man heeft uitzaaiingen in de longen,van een paar nu 30,we moeten duimen dat de chemo aanslaat.
Dit sarcoom komt ook heel weinig voor,en volgens onze oncoloog de plek waar mijn man het heeft nog minder.
We weten dat er geen genezing mogelijk is.
Jij ook heel veel sterkte

jeremy
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 18:05
Locatie: rotterdam
Contact:

Berichtdoor jeremy » Wo 03 Jan 2007 21:40

dankje petra38 jullie ook sterkte in deze moeilijke tijden en wens je man ook heel veel sterkte namens mij

jeremy
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 18:05
Locatie: rotterdam
Contact:

Berichtdoor jeremy » Zo 21 Jan 2007 16:25

beste tom

sorry dat het lang heeft geduurd voordat ik dit schreef ben onlangs aan me been geopereerd want daar zat het maar nu 2 weken later wee een probleem me been wil maar niet dicht de artsen weet geen raad dus nu ga ik naar dr hofer misschien dat je hem kent van tv misschien weet hij het ik denk zelf dat er een 6e operatie aan komt ik weet het 80% zeker en 20% niet maar dat hoor ik deze woensdag 24 januari ik hou jullie allemaal op de hoogte en ik wens jullie veel beterschap en heel veel sterkte in deze zware tijden ik weet hoe het soms zwaar kan zijn ik lig er nachten wakker van over hoe het nu verder moet ik hooop dat ik woensdag wijzer wordt ik zal woensdag weer een berichtje plaatsen

groeten jeremy

Lisanne
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Zo 11 Feb 2007 19:34

Hoe is het nu met jullie?

Berichtdoor Lisanne » Vr 16 Feb 2007 21:21

Hoe gaat het nu met jullie en met je man Petra. Ik kan me haast niet voorstellen dat het nu goed met jullie gaat en dat daarom al een hele tijd er geen nieuws meer van jullie is.

petra38
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: Ma 29 Mei 2006 14:40
Locatie: enkhuizen

Berichtdoor petra38 » Za 17 Feb 2007 09:19

Hoi Lisanne,
Het gaat hier juistwel goed,afgelopen donderdag de uitslag van de scan gehad.De chemo doet zijn werk!!!!
De tumor in de rug was 17 cm en nu 13,5 cm,de uitzaaiingen in de longen zijn onverandert,maar de weefselstructuur lijkt te veranderen,dit kan duiden dat de uitzaaiingen aan het afsterven zijn.
Dus komende donderdag wordt mijn man voor de vierde Ifosfamidekuur opgenomen.
Jeremy al een poosje niets gelezen van jou,hoe is het met je?
Groetjes Petra

Lisanne
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Zo 11 Feb 2007 19:34

Berichtdoor Lisanne » Za 17 Feb 2007 09:25

Wat een geweldig nieuws !! Pak dit positeve bericht aan met beide handen. Ongelooflijk.....

petra38
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: Ma 29 Mei 2006 14:40
Locatie: enkhuizen

Berichtdoor petra38 » Za 17 Feb 2007 16:19

Af en toe gebeuren er toch nog wondertjes.
De kans was 40% dat de chemo wat zou doen,dus we zijn ook erg blij.
Genezen kan niet,maar we hopen dat er nog een hele tijd bij mag komen

gabriella
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 12 Sep 2006 11:55
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contact:

Berichtdoor gabriella » Za 17 Feb 2007 22:43

Hallo allemaal,

dit is zeker geweldig nieuws voor jullie Petra.
Ik reageer namens Jeremy, ik ben zijn moeder, hij kan dit nl zelf op dit moment niet doen.
Hij ligt op dit moment al ruim 3 weken in het ziekenhuis, het erasmus mc centrumlocatie.
Ze krijgen zijn goede been maar niet dicht, nadat hier de huid voor de transplantatie van zijn slechte been is uitgehaald.
Dit was in november en is al die tijd niet dicht geweest.
In deze 3 weken zijn er al weer 4 pogingen geweest, maar helaas zonder resultaat.
Zij weten de oorzaak niet en weten niet goed meer wat te doen, laat staan dat wij het nog wten.
Inmiddels loopt hij al haast 2 jaar met een open been, eerst de rechter en nu de linker.
Maar zowel hij als wij geven niet op, wel blijft het je zorgen baren, maar dat doet het sarcoom je ook.
Het is en blijft onzeker, komt het terug en dan weer dezelfde gang als nu met ziekenhuis in en uit of komen er uitzaaingen?
Je krijgt ook niet veel uit de artsen, omdat zij het ook niet weten.
Ik denk dat niemand het je kan zeggen.


groetjes Gabriëlla
Laatst gewijzigd door gabriella op Za 17 Feb 2007 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

petra38
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: Ma 29 Mei 2006 14:40
Locatie: enkhuizen

Berichtdoor petra38 » Zo 18 Feb 2007 09:41

Ben blij iets over Jeremy te horen.
Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen,leef met jullie mee.
Groetjes Petra

Lisanne
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Zo 11 Feb 2007 19:34

Berichtdoor Lisanne » Ma 19 Feb 2007 14:54

Ik sluit me bij Petra aan. Wat een vreselijk gevoel als je niet weet hoe nu verder. Wie weet hoe het nog gaat en komt er onverwacht nog verbetering in. Juist nu je het zelf niet meer weet hou vol.
Zet hem op allemaal!!

gabriella
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 12 Sep 2006 11:55
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contact:

Berichtdoor gabriella » Ma 19 Feb 2007 21:03

Dank jullie wel voor jullie reactie´s en steun

de laatste poging van het dichten van de wonden is weer misslukt.
Nu gaan ze niet meer opereren, maar verder met wondbehandelingen, die zij al tig keren hebben geprobeerd.
Dus weer weinig hoop, het lijkt ook wel of zij ons ontlopen, verzocht om een afspraak, dit was gisteren.
Krijgen te horen dat hij donderdag wel even tijd voor ons heeft.
Dit is potverdikkeme 4 dagen later.
Klacht ingediend, krijgen te horen dat een zaalarts vandaagcontact met ons opneemt, mijn man heeft dit af gewacht tot aan het bezoek van vanavond.
Daar nogmaals verzocht om een gesprek, werd in toegestemt, maar toen hij wegging was er nog geen zaalarts geweest.
Toen mijn man thuis was belde Jeremy op om te zeggen dat de arts was geweest, ze had er nog net aan gedacht, was het haast vergeten.
Morgen neemt zij contact met mijn man op, op alle hoop van zegen dan.
Maar moed blijven houden, eens zal er toch een kentering komen.
Ik hou jullie wel op de hoogte.
En natuurlijk heel veel sterkte allemaal, ook wij denken aan jullie.

Groetjes Gabriëlla

Lisanne
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Zo 11 Feb 2007 19:34

Ifosfamidekuur

Berichtdoor Lisanne » Za 24 Feb 2007 20:57

Heeft je man ook veel last van bijwerkingen van de Ifosfamidekuur kuur Petra?

petra38
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: Ma 29 Mei 2006 14:40
Locatie: enkhuizen

Berichtdoor petra38 » Za 24 Feb 2007 22:13

Nee dat valt gelukkig mee. Is in november vorig jaar 2 weken bestraald,vond dat veel zwaarder dan de chemokuur.

Lisanne
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Zo 11 Feb 2007 19:34

Berichtdoor Lisanne » Za 24 Feb 2007 22:16

Gelukkig maar het mag ook wel een "beetje" meevallen Petra. Het is op zich al zwaar genoeg. Gabriella, hoe is het gegaan. Zijn jullie nog verder gekomen of misschien een goed gesprek gehad. Misschien horen we nog van jullie. Sterkte en goede moed maar weer allemaal!

Lisanne
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Zo 11 Feb 2007 19:34

Gabriëlla hoe is het met Jeremy

Berichtdoor Lisanne » Ma 05 Mar 2007 23:08

Ik krijg er geen goed gevoel bij dat je na het emotioneel bericht (ma 19 febr) geen reactie hebt gegeven van een eventueel gesprek dat heeft plaats gevonden met een arts.

Wel eens op een andere manier bezig geweest met open benen, bijvoorbeeld artsen die ivm open benen nav spataderen radeloze mensen hebben kunnen helpen. Ach, waarschijnlijk hebben jullie alles al bij het eind gehad. We horen misschien nog van jullie.

Ik wens iedereen weer sterkte voor zijn of haar situatie. :roll:

Lisanne
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Zo 11 Feb 2007 19:34

Fijne paasdagen!!

Berichtdoor Lisanne » Do 05 Apr 2007 18:16

Hoe is het met jullie allemaal, elkaar al zolang niet meer gesproken. :(
Alvast fijne dagen!!

Lisanne

petra38
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: Ma 29 Mei 2006 14:40
Locatie: enkhuizen

Berichtdoor petra38 » Do 05 Apr 2007 19:59

Ben ook erg benieuwd hoe het nu met Jeremy is.
Bij ons gaat het,vandaag is mijn man voor de 6de Ifosfamidekuur opgenomen.Op 19 april weer een scan,en op 26 april de uitslag.
groetjes Petra

petra38
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: Ma 29 Mei 2006 14:40
Locatie: enkhuizen

Berichtdoor petra38 » Do 26 Apr 2007 21:30

Vandaag de uitslag van de scan gehad,tumor is 1,4 cm kleiner geworden.
Uitzaaiingen in de longen zijn stabiel gebleven.
Hebben nu even een time out ingelast,want na 4 maanden chemo zijn we toe aan even iets anders.
Groetjes Petra

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Do 26 Apr 2007 22:15

Beste Petra,

Dat is goed nieuws, wat fijn voor jullie.
Kunnen jullie mooi van het zomerse weer gaan genieten.
Veel plezier.

Liddy

Lisanne
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Zo 11 Feb 2007 19:34

Berichtdoor Lisanne » Do 17 Mei 2007 21:52

Hallo allemaal, even weten hoe het met jullie is en dan met name met Jeremy, ik denk dat iedereen dat wel graag wil omdat de laatste berichten uit februari komen.

Verder is het gewoon een goed teken dat we niet al teveel op deze site komen.....toch.

Fijne dagen allemaal.

Lisanne

jeremy
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Di 11 Apr 2006 18:05
Locatie: rotterdam
Contact:

Berichtdoor jeremy » Do 24 Mei 2007 14:27

hey iedereen ik wil jullie bedanken voor alle steun die ik de afgelopen tijd heb gehad ik waardeer het echt met mij gaat het nu eindelijk goed met de wonden is alles goed ze zijn nu eindelijk dicht dus als het goed is kan ik na 2 jaar stil zitten weer naar de zomer vakantie weer werken in juli heb ik een controle die nu om de 3 maanden zal plaats vinden daar ben ik echt blij om ik zal jullie op de hoogte houden met verdere onwikkelingen met me been

Lisanne
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: Zo 11 Feb 2007 19:34

Geweldig!!

Berichtdoor Lisanne » Do 24 Mei 2007 19:07

Ik lees net het bericht van Jeremy. Niet te geloven.... Juist op het moment dat jullie niet meer wisten hoe het moest (maart) is het toch de goede kant op gegaan. Je ouders die achter je hebben gestaan al die tijd en met je mee voelen. Het is alllemaal niet voor niets geweest.
Geniet ervan... al begrijp ik ook dat het allemaal nog spannend blijft.

En Petra, hoe gaat het met jullie. Even aan het bijtanken van heel het gebeuren.

Fijne pinksterdagen alvast.

Lisanne


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten