ouder(s) overleden aan kanker?

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
bos106
Lid

ouder(s) overleden aan kanker?

Berichtdoor bos106 » Zo 15 Sep 2002 20:45

Graag zou ik ervaringen en gevoelens uitwisselen met mensen die net als ik op jonge leeftijd 1 of beide ouders zijn verloren aan kanker. Zelf ben ik nu 23 jaar oud en en toen ik 11 jaar was is mijn moeder aan kanker overleden. Alhoewel dat al een hele poos geleden is merk ik dat ik behoefte heb er over te praten met mensen die ik niet hoef uit te leggen hoe dit voelt: lotgenoten dus. Ik hoop op jullie reactie

Gast

Re: ouder(s) overleden aan kanker?

Berichtdoor Gast » Wo 21 Mei 2003 19:27

hallow,

ik ben nu 14 (tis wel een leeftijdsverschil, ik weet het, maar tog reageer ik ff) en heb 1.5 jaar geleden mijn vader verloren aan kanker. het was een schok voor me, want iedereen had het zien aankomen, behalve ik!! ik was toen net 13, dus nog best wel een kind. ik ben in de 1.5 na het overlijden van mijn vader ouder geworden, geestelijk gesien iig. ik mis hem heel erg. hij had al 6 jaar kanker en moest dus veel opgeven, maar ik had het gevoel dat ik heel veel voor hem betekende (dat was ook so) en dat ik hem eg hielp...
ik wil hier best verder over praten met je, maar tsou ook wel handig sijn als je een mailadres heb...mijne is iig shifra_plooy@hotmail.com. voor het geval dat je wil terug mailen...

Terug naar “Lotgenoten oproepen”