Ruggeprik bij Wertheim Okabayashi

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
D.

Ruggeprik bij Wertheim Okabayashi

Berichtdoor D. » Ma 27 Mar 2006 22:15

Hallo,

de anesthesist, waar ik afgelopen week een gesprek mee had voorafgaande aan de operatie die ik binnen twee weken zal moeten ondergaan, drong er erg op aan voor een ruggeprik te kiezen (eigenlijk vond hij dat ik geen keus had). Ik heb heel duidelijk gezegt dat ik dat niet wil. Toch hoor ik graag reacties van mensen die voor een ruggeprik, of juist niet, hebben gekozen bij deze operatie. Misschien kan ik daardoor m'n mening nog herzien....

Bedankt alvast!

Deetje

ievie
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: Di 17 Feb 2004 15:52

Berichtdoor ievie » Di 28 Mar 2006 18:14

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door ievie op Za 31 Jan 2015 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Jen_ny
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Di 24 Jan 2006 08:28
Locatie: noordholland

Berichtdoor Jen_ny » Wo 29 Mar 2006 08:36

Zover ik weet doen ze zo'n operatie altijd onder volledige narcose maar om de pijnstilling achteraf goed te kunnen reguleren doen ze nog weleens een ruggeprik, hoor ik wel goede berichten over.

Veel sterkte!

Solist
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: Za 09 Apr 2005 21:23
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Solist » Do 30 Mar 2006 18:11

Maak je maar niet teveel zorgen over die ruggenprik. Mijn vrouw heeft nu twee maal een operatie ondergaan bij baarmoederhalskanker en zag ook het meest op tegen de ruggenprik. Niet leuk maar essentieel voor de pijnbestrijding na de operatie. En dat heeft uitstekend gewerkt. Pijn minimaal en na een paar dagen weer op de been en naar huis.
Je krijgt daarbobevenop altijd ook narcose dus het kan ook zonder maar ik zou het voordeel van een goede postopertatieve pijn bestrijding nooit laten varen uit angst voor die prik. zelf heb ik het alleen van de zijlijn meegemaakt maar achteraf is het haar 100% meegevallen.
Willem

Gast

Ruggeprik bij Wertheim Okabayashi

Berichtdoor Gast » Zo 02 Apr 2006 17:58

hallo deetje

ik heb zelf 4 weken geleden de wertheim meigs operatie ondergaan
was ook erg bang voor de ruggenprik.......maar heb me toch overlaten halen om het te doen,ook omdat ik erg bang was voor de pijn die ik zou hebben als ik wakker zou worden .....
en ik moet je eerlijk zeggen dat het me toch wel is mee gevallen,en ik werd wakker met niet veel pijn ,ik had alleen pijn boven m'n navel (ze hebben bij mij de snee vanaf m'n schaambot tot ongeveer 3 cm boven m'n navel gemaakt)
de pijnbestrijding hielp goed !! (alleen ik had weer eens pech ik was allergisch voor de morfine,een jeuk .......en helaas werkte 's nachts alleen nog maar een kant/helft van mijn lichaam op de rug/ pijnbestrijding dus ik had aan 1 kant een pijn ,kreeg toen pijnbestrijding via het infuus !dus hebben ze hem er 's morgens uitgehaald!!!)
hoop dat je er wat aan hebt !!!
als je meer wilt weten .......dan hoor ik het wel!!

groetjes en sterkte
natasja
marknatasja@cs.com


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten