baarmoederhalskanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
astrid 2006 35
Lid

baarmoederhalskanker

Berichtdoor astrid 2006 35 » Do 19 Jan 2006 21:53

Hallo ik ben Astrid (35) een moeder van 2 top kids 8) .
Ik ben gelukkig getrouwt :wink: met een geweldige bink, we hadden gewoon leventje.
Tot voor kort kregen we bericht van m'n huisarts dat het uitstrijkje niet goed was, en moest hals overkop naar het ziekenhuis voor nader onderzoek. :( En wat blijkt ik had pap4 cinn3.
Dat was schrikken, m'n man kon thuis z'n emotie's niet meer de baas. Hij dacht dat de wereld verging. Maar de arts zij :"je zit in het begin stadium,
er is niets ernstig aan de hand. Het is nog geen kanker". :cry:
Ik ben net geopereerd (16-1-06) een lis behandeling met ruggenprik.
En nu moet ik wachten wat daar de uitslag van zal zijn :( Op het ogenblik kan ik me niet veel bewegen ,mijn bekken ,stuitje en onderrug kunnen nu niets hebben. Ik heb al veel gelezen maar nog geen verhalen gezien ,dat men er zoveel pijn aan kan hebben.
Schrijf graag een berichtje terug, groetjes :D astrid

Thalita

baarmoederhalskanker

Berichtdoor Thalita » Ma 06 Feb 2006 00:30

Hi Astrid !

Wel degelijk dat die ingreep een vervelende nasleep kan hebben !
Ikzelf ben in 2002 geopereerd na een pap4/cinn3 en heb daarbij ook een kijkoperatie gehad om de buikholte te controleren . Nou dat heb ik geweten ! Heb ong anderhalve maand t idee gehad dat ik net bevallen was... alles in mijn onderbuik deed zeer !
Dat 2 miniscule sneetjes zoveel pijn kunnen veroorzaken heb ik nooit geweten.

maar nu... 4 jaar en een prachtig kindje later... pap1 en ik ben best trots op mijn lichaam, heb nog nooit zo'n goede score gehad !

Ik hoop dat jouw uitslag net zo goed is als de mijne en dat de pijn al wat verminderd is, sterkte meis !

Terug naar “Lotgenoten oproepen”