baarmoederhalskanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Lucie

baarmoederhalskanker

Berichtdoor Lucie » Ma 18 Jul 2005 17:50

Hallo,

Ik ben een vrouw van 36 jaar, in het begin van 2005 werd via het bevolkingsonderzoek een uitstrijkje gedaan, PAP 5....
Conisatie en hysterectomie volgden respectievelijk begin maart en eind april. Volgende week maandag 25/7 ga ik voor mijn eerste controleonderzoek.

Zijn er vrouwen van mijn leeftijd, bij wie de baarmoeder ook vaginaal is verwijderd en die er ook wel een en ander over willen delen? Zelf heb ik moeite mijn nieuwe lichaam en nieuwe vagina te aanvaarden, en ik hoop dat ik hierin niet alleen ben. Tot nu toe las en hoorde ik alleen maar verhalen van mensen die snel hun leven weer oppakten na deze ingrepen en totaal geen problemen hadden op sexueel gebied. Soms voel ik me net de uitzondering, de enige uitzondering....

Laat me iets weten door hierop te reageren, wie weet hebben we heel veel aan elkaars verhalen en kunnen we er samen zelfs om lachen. :lol:

Lucie

Jen_ny
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Di 24 Jan 2006 08:28
Locatie: noordholland

Berichtdoor Jen_ny » Di 24 Jan 2006 17:39

Hallo Lucie,

Ik ben nog maar net op dit forum en lees nu jouw berichtje. Op de datum dat jij het schreef lag ik in het ziekenhuis voor een baarmoederverwijdering. Hoe gaat het nu met je en wat is er inmiddels allemaal gebeurd?

Groetjes, Jenny

astrid 2006 35
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Do 19 Jan 2006 20:25
Locatie: apeldoorn
Contact:

baarmoederhalskanker

Berichtdoor astrid 2006 35 » Vr 03 Feb 2006 16:32

Hoi Lucie,
ik ben Astrid sta ook op dit forum.
Het is rot voor je dat bij jou de baarmoeder eruit moest :cry:
Je moet proberen zo te denken als het maar uit je lichaam is (kanker).
Het klinkt allemaal zo gemakkelijk, maar het is wel zo. Je verlengt hiermee wel je leven :)
Ik heb mijn baarmoeder nog wel, maar geen baarmoedermond meer, ik heb echt mazzel gehad, ik had pap4 cinn3 en de uitslag van de o.k.100% schoon . :wink:
Alleen ik moet nog met mijn man uitvinden hoe we het gaan doen met sex. :? Ik heb daar geen gevoel meer , en ben bang dat ik er maar een beetje bijlig voor jan............ :lol:
Ik wens je heel veel sterkte groetjes Astrid :D

Jen_ny
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Di 24 Jan 2006 08:28
Locatie: noordholland

Berichtdoor Jen_ny » Vr 03 Feb 2006 17:00

Hoi Astrid,

Bij mij is de baarmoeder, baarmoederhals- en mond verwijderd. Achteraf is pas baarmoederhalskanker geconstateerd. Qua sex heb ik geen problemen hoor, het voelt iets anders als voorheen, maar evengoed nog heerlijk ;-). Vaak is er ook de angst (voor pijn) in het begin. Gewoon doen alsof het de eerste keer is :D , komt allemaal goed hoor hihi.

Groetjes, Jenny


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten