Tongbasis kanker lotgenoten gezocht

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Paul Lie

Tongbasis kanker lotgenoten gezocht

Berichtdoor Paul Lie » Wo 09 Nov 2005 20:53

Bij mijn vader is 2maanden geleden tongbasiskanker geconstateerd. Inmiddels is mijn vader net klaar met de behandeling van bestraling en chemo (6 weken lang) in het AVL. Voor de diagnose had de beste man totaal geen last maar sinds de behandeling gaat het bergafwaarts. Kan iemand mij vertellen hoe het herstel verloopt. Mijn vader heeft enorme pijnen (voornamelijk met slikken). Zweren in de mond. Iemand die wat ervaringen met ons kan delen?

jean-claude
Lid

Re: Tongbasis kanker lotgenoten gezocht

Berichtdoor jean-claude » Wo 16 Nov 2005 21:35

Paul Lie schreef:Bij mijn vader is 2maanden geleden tongbasiskanker geconstateerd. Inmiddels is mijn vader net klaar met de behandeling van bestraling en chemo (6 weken lang) in het AVL. Voor de diagnose had de beste man totaal geen last maar sinds de behandeling gaat het bergafwaarts. Kan iemand mij vertellen hoe het herstel verloopt. Mijn vader heeft enorme pijnen (voornamelijk met slikken). Zweren in de mond. Iemand die wat ervaringen met ons kan delen?

Beste Paul,
Ik kom voor 't eerst op deze webside. Ik onderging wegens gelijkaardige diagnose (tongkanker P4) op mijn 55 jaar een verwijdering v/h gezwel waarna een tongreconsructie en 30 bestralingen. De radiothepie dateert van 8 maanden en de 'controles' zijn zopas 2-maandelijks geworden.
Hoe stel jij het of heb je geen behoefte meer aan chatten?
Jean-Claude :wink:

Terug naar “Lotgenoten oproepen”