18 + en een ouder verloren ? Lees dit svp.

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Klasina

18 + en een ouder verloren ? Lees dit svp.

Berichtdoor Klasina » Wo 13 Aug 2003 17:57

Hallo.

Mijn naam is Klasina. Ik ben 24 jaar en woonachtig in Friesland. Vorig heb ik na een ziekbed van een half jaar mijn moeder verloren aan kanker. Kort daarna ben ik op internet gaan zoeken naar lotgenoten en heb me aangesloten bij enkele email-lijsten. Door de verhalen die mijn mailbox binnenrolden werd ik echter niet beter, vooral omdat veel van de besproken ouders (terminaal) ziek waren en ik zocht naar mensen zoals ik die al afscheid hadden moeten nemen van hun vader of moeder. Toen heb ik me weer afgemeld. Nu het 14 maanden geleden is dat mijn lieve moeder stierf merk ik dat ik het er steeds moeilijker mee krijg dat bijna niemand me begrijpt en dat het gevoel van onmacht niet weg gaat. Daarom besloot ik sites te gaan zoeken waar ik mensen kon vinden die ook een ouder hadden verloren aan kanker. De enige sites die ik vond waren voor kléine kinderen of mensen die op latere leeftijd veel pijn tegen kwamen over het verlies dat al op jonge leeftijd plaats vond. Ik vond niks voor kinderen van 18+. Zelf ben ik 24 en voor mijn gevoel pas ik in geen enkele groep, dus heb ik na lang wikken en wegen besloten een site op te richten die gefocusd is op deze groep mensen, proberende en hopende dat ik die op den duur kan uitbreiden tot een stichting.

Dit bericht is een oproep voor mensen die 18+ zijn, en een ouder aan kanker verloren hebben. Op de site wil ik onder andere een forum plaatsen, en ook pagina's met persoonlijke verhalen. Indien je op de hoogte gehouden wil worden van de ontwikkelingen, stuur mij dan een emailtje. Ook mag je mij je persoonlijke verhaal sturen indien je het prettig of belangrijk vindt dat met anderen te delen.

Tips zijn ook van harte welkom.

Dat we 18+ zijn betekend niet dat we onze vader en/of moeder niet meer nodig hadden..

Graag zie ik jullie reacties tegemoet zodat ik kan zien of mijn idee levensvatbaar is.

Groetjes.
Klasina.

pinks@chello.nl

gizmo

Site

Berichtdoor gizmo » Zo 22 Mei 2005 22:59

Wat is de naam van de site. Ik ben namelijk ook iemand van 24.
Ik heb mijn vader verloren en wil graag naar die site.

Gast

Berichtdoor Gast » Wo 25 Mei 2005 21:34

Gelukkig heb ik geen ouder verloren zoals jij klazina en gizmo.

Daarom hoop ik dat je site gaat slagen

Liefs Imogen

bakker
Lid

Re: 18 + en een ouder verloren ? Lees dit svp.

Berichtdoor bakker » Ma 30 Mei 2005 21:54

Hai Klazina,
Ik heb je stukje gelezen en ik wil graag ook mee doen met jouw site. Om bijv. mijn verhaal en ervaringen te melden. Ik ben zeker 18+ ik ben nml. 38 en ik heb 4 maanden geleden mijn vader verloren aan kanker.
Mijn God, wat mis ik hem en wat heb ik een verdriet. En ik heb ondanks mijn 38 jaar mijn vader nog heel hard nodig!!!!!En nu...? Hij is er niet meer!!!
Graag wil ik jou mijn persoonlijke verhaal vertellen, kan ik het met iemand delen en wie weet heeft iemand nog tips ofzo om met het grote verlies om te gaan.
Laat je het me weten als ik in aanmerking kom voor je site??
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je moeder.
En ik wens je veel succes met je site.
Ik hoor van je?
groetjes inge

guardianangel
Lid

naam site

Berichtdoor guardianangel » Do 16 Jun 2005 06:10

Hoi wat is de naam van je site?

Ik ben 29 jaar en heb in november vorig jaar mijn moeder moeten afgeven na een half jaar ziekbed, het was een ontzettende intense ervaring die ik nog steeds niet verwerkt heb. Het is gewoon onmenselijk te hebben moeten zien hoe ze steeds sneller achteuit ging.herken het dus wel en het lijkt me inderdaad fijn als er een site is waar je met leeftijdslotgenoten kunt praten dus wat is de naam van je site eigenlijk?

groetjes Christul

peejee

Berichtdoor peejee » Vr 11 Nov 2005 19:32

Hoi klasina,
ik vind je site ook wel tof. Ik denk dat er veel mensen nood hebben aan zo'n babbeltje. Stuur je me die site effe door. Ik ben zelf op 25jarige leeftijd mijn papa verloren aan kanker en op 31 jaar mijn mama aan alzheimer. Dus van verdriet kan ik wel meespreken.
Groetjes

sjelly
Lid

kijk hier ook eens

Berichtdoor sjelly » Za 12 Nov 2005 06:09

peejee schreef:Hoi klasina,
ik vind je site ook wel tof. Ik denk dat er veel mensen nood hebben aan zo'n babbeltje. Stuur je me die site effe door. Ik ben zelf op 25jarige leeftijd mijn papa verloren aan kanker en op 31 jaar mijn mama aan alzheimer. Dus van verdriet kan ik wel meespreken.
Groetjes

http://lotgenoten.diagnosekanker.nl/demo/login.php

http://www.longkanker.info/behandelinge ... atieve.asp
begin de dag met een lach

Terug naar “Lotgenoten oproepen”