Gezocht lotgenoot

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Mireille
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 24 Jun 2002 10:39

Gezocht lotgenoot

Berichtdoor Mireille » Ma 24 Jun 2002 10:44


Hallo Allemaal,

Mijn naam is Mireille en ik ben 29 jaar. Ik wil graag met mensen van mijn leeftijd in contact komen die ook kanker hebben.

Alvast bedankt voor reacties.

Mireille

KarinBa
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: Do 02 Mei 2002 20:56
Contact:

Re:Gezocht lotgenoot

Berichtdoor KarinBa » Ma 24 Jun 2002 14:12

Ik ben Karin, 32 jaar, maar heb geen kanker......
Maar toch wil ik je heel veel sterkte toewensen, want wat lijkt me dat vreselijk meid....om al zo jong met kanker geconfronteerd te worde. Ik heb helaas wel ervaring met kanker in mijn familliekring. Ben namelijk beide ouders daaraan kwijt geraakt...

Heel veel sterkte!!!
Liefs, Karin

marielle Lips
Administrator
Berichten: 10
Lid geworden op: Vr 26 Apr 2002 10:32

Re:Gezocht lotgenoot

Berichtdoor marielle Lips » Ma 24 Jun 2002 20:59

hoi Mireille,

ik ben marielle, weer een stuk jonger dan jij (20) en heb vorig jaar lymfeklierkanker gehad.. mag ik vragen wat voor soort kanker je hebt???

gr Marielle

Gast

Re:Gezocht lotgenoot

Berichtdoor Gast » Di 25 Jun 2002 20:20

Hallo,

Ik heb zelf geen kanker, maar ik reageer op je oproep namens mijn nicht. Zij is 32 en lijdt aan een dodelijke vorm van kanker. Ze wil erg graag in contact komen met lotgenoten. Daarom ben ik nu voor haar aan het zoeken. Zo vond ik jou. Kan ik misschien je e-mail adres krijgen? dan kan ik het aan haar doorgeven.

Alvast bedankt en sterkte,

Mirjam

Gast

Re:Gezocht lotgenoot

Berichtdoor Gast » Wo 26 Jun 2002 18:20

Hoi
Ik ben Petra, net 31 en ik heb lymfeklierkanker (hodgkin).
Wordt momenteel behandeld met chemotherapie.
Als je eens wilt praten, mail me dan maar ! Gedeelde smart is halve smart. Sterkte !
Groetjes Petra

claasje
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 27 Jun 2002 19:07

Re:Gezocht lotgenoot

Berichtdoor claasje » Vr 28 Jun 2002 16:40

Hallo mijn naam is Claasje.
Ik schrijf hier omdat ik lotgenoten zoek.
Zelf heb ik borstkanker, en ben geopereerd en bestraald.
Hoe gaat het met jullie, waren jullie er snel genoeg bij, ben je ook geopereerd, en heb je een verdere behandeling gehad?
Wat zijn je kansen en hoe voel je je nu?
Ik zou het erg fijn vinden als iemand hierop zou willen reageren.

groeten Claasje

pat
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 16 Mei 2002 12:54

Re:Gezocht lotgenoot

Berichtdoor pat » Di 02 Jul 2002 13:02

Hallo

Ik heb in mijn vriendenkring twee mensen die ook geopereerd zijn aan borstkanker.
De ene is altijd heeeeeeeeeel positief ingesteld en die is nu al 4 jaar geopereerd en alles gaat nog steeds goed. Ze is ook heel tevreden over haar borstprotese.
De andere die was vroeger ook al wat depri, ook misschien omdat haar moeder 17 jaar geleden op jonge leeftijd gestorven is aan borstkanker, en daar zijn meer komplicaties. Er zijn na een jaar terug uitzaaiengen vastgesteld omdat ze water op haar longen kreeg. Deze krijgt nu heel zware chemo en is daar heel ziek van.
Ik wil je gewoon zeggen claasje dat je moet proberen heel positief te denken en in je genezing moet blijven geloven en je hoofd niet laten hangen.
Van waar ben je? ::)

Bolle_Shaffy
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 12 Jul 2002 00:05

Re:Gezocht lotgenoot

Berichtdoor Bolle_Shaffy » Vr 12 Jul 2002 00:12

Hoi Mireille,

Mijn Naam is Gerard en ik heb geen kanker. Afgelopen maandag heb ik mijn vriendin, Tianne, begraven. Tianne leed sinds haar 14e aan kanker en ze heeft dit 5 jaar volgehouden. Misschien kunnen we mekaar helpen met het een of ander.

Met een vriendelijke groet,

Gerard.

[quote author=Mireille link=board=2;threadid=148;start=0#407 date=1024908277]

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Mireille en ik ben 29 jaar. Ik wil graag met mensen van mijn leeftijd in contact komen die ook kanker hebben.

Alvast bedankt voor reacties.

Mireille
[/quote]

Nasdoe
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 18 Jul 2002 14:20
Locatie: Zuid Holland
Contact:

Re:Gezocht lotgenoot

Berichtdoor Nasdoe » Do 18 Jul 2002 14:52

Dag Claasje, mijn naam is Doortje, ook ik ben op zoek naar lotgenoten. Ik schijn (?) overal "buiten" te vallen. Momenteel word ik nog bestraald en ben geopereerd op 2 mei jl. Ik ben 45 jaar, geen kinderen, momenteel in ziektewet en voorheen in IT sector werkzaam. Ik dacht dat het moeilijkste mijn operatie en herstelperiode zou zijn maar nu momenteel met de bestraling blijkt dat dit pas een moeilijke periode is. Het voornamelijk elke dag bezig zijn met mijn kanker en de grote onzekerheid of alle kankercellen vernietigd zijn/worden. Ik probeer natuurlijk om het niet elke dag mn leven te laten beheersen en gelukkig zijn er nog veel dingen die ik gewoon blijf doen en bezit ik een behoorlijke zike geest in de vorm van veel humor en nuchterheid, maar ik zou het fijn vinden (over leuk jan je ut eigenlijk niet hebben.....wel?) om met vrouwen te kunnen "zeuren" over de moeilijke periodes.
Waar ik met name iets over zou willen weten/uitwisselen is dat ik momenteel merk dat mn weerstand het begint te begeven (buiten het feit dat ik soms om 10.00 uur 's avonds al knikkebollend op mn bank zit). Ik heb een gigantische koortsuitslag die begint onder mn neus en eindigt daar waar mn mond behoort te zitten, ik krijg opeens allerlei plekken op mn lichaam die er -volgens mij niet behoren te zitten, en mijn borst is gigantisch opgezwollen en is rood en zeer gevoelig. Hoe doe je dat met slapen bv? (kussen ertussen helpt soms!).
Ik slik me gek aan vitaminepillen en maak cocktails van allerlei soorten fruit (en waarlijk dan voel ik me effe gezond)maar wat valt er nog meer te doen, tips en trucs (alternatieve vormen is aan mij niet besteed) graag. Verder gewoon natuurlijk het willen vertellen alsmaar weer zonder dat iemand tegen me zegt dat het allemaal heel erg meevalt en dat ik nog mazzel gehad heb, omdat er altijd weer ergere vormen zijn enz enz. Hoop iets te horen. doortje@naafs.demon.nl

Gast

Re:Gezocht lotgenoot

Berichtdoor Gast » Vr 02 Aug 2002 23:06

Hoi Mireille!
Ook ik ben jong (24),
en ik ben sinds 3 weken klaar met de behandelingen van de ziekte van hodgkin. (lymfklierkanker).
Je kunt me altijd mailen. Ik ben zelf ook al een poosje op zoek naar lotgenoten. Veel sterkte!
Chantal.

Max
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: Di 27 Aug 2002 19:10

Re:Gezocht lotgenoot

Berichtdoor Max » Wo 28 Aug 2002 19:57

Hai mireille,
Ik heb je berichtje gelezen.wat erg voor je zeg.
Ikzelf kreeg borstkanker toen ik 27 was.In m'n linkerborst zat een tumor van 3,5cm.Omdat ik gendraagster ben had ik geen keus en moest ik een borstamputatie ondergaan.Na de borstamputatie kreeg ik preventief een chemokuur.ik kreeg de AC kuur.(1kuur van 4 kuren).
Daar werdt ik doodziek van en kreeg een vermoeidheid over me wat niet te beschrijven valt.ik kon niets meer en de verzorging van m'n zoontje moest ik uit handen geven aan m'n ouders.Ik heb ondertussen een dubbelzijdige borstreconstructie ondergaan(rechts werdt preventief verwijdert)en door die operatie ben ik een groot stuk van mijn angst kwijt dat ik weer borstkanker krijg ,en ik heb mijn energie voor een groot gedeelte weer terug.Maar we zijn door een hel gegaan.Daarom wens ik je alle sterkte en positiefviteit toe die je nodig zal hebben.groetjes Max.

Gast

Re:Gezocht lotgenoot

Berichtdoor Gast » Do 20 Okt 2005 09:17

Anonymous schreef:Hallo,

Ik heb zelf geen kanker, maar ik reageer op je oproep namens mijn nicht. Zij is 32 en lijdt aan een dodelijke vorm van kanker. Ze wil erg graag in contact komen met lotgenoten. Daarom ben ik nu voor haar aan het zoeken. Zo vond ik jou. Kan ik misschien je e-mail adres krijgen? dan kan ik het aan haar doorgeven.

Alvast bedankt en sterkte,

Mirjam

paul.maerschalk@tele2.be

aalvleesklierkanker

Berichtdoor paul.maerschalk@tele2.be » Do 20 Okt 2005 11:56

Er is aalvleekl.kanker vastgesteld bij mij begin augustus.
Ik heb verschillende lezersbrieven gelezen en ben nu wel even bevreesd.
Resultaat na 1° sessie chemo:aangeslagen.Tumor1/10mmverkleind.
Ben 2° sessie van 6 chemo gestart.Kans dat een kwaadaardige cel niet goed reageert is mogelijk dwz terug naar af.Geen antwoord van professor op duur levenskansen. Loont het de moeite te blijven werken?
Sta in het BSO onderwijs,en dit vraagt veel van mijn energie.
Mijn hoofd zit vol vragen.Ik besef a.h.w. nu pas dat ik aan deze vreselijke ziekte lijd.Wat brengt de toekomst? Heb ik nog veel te goed inhet leven?
Ik ben een beetje radeloos. Bedankt Pol

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Re: aalvleesklierkanker

Berichtdoor sjelly » Do 20 Okt 2005 17:07

paul.maerschalk@tele2.be schreef:Er is aalvleekl.kanker vastgesteld bij mij begin augustus.
Ik heb verschillende lezersbrieven gelezen en ben nu wel even bevreesd.
Resultaat na 1° sessie chemo:aangeslagen.Tumor1/10mmverkleind.
Ben 2° sessie van 6 chemo gestart.Kans dat een kwaadaardige cel niet goed reageert is mogelijk dwz terug naar af.Geen antwoord van professor op duur levenskansen. Loont het de moeite te blijven werken?
Sta in het BSO onderwijs,en dit vraagt veel van mijn energie.
Mijn hoofd zit vol vragen.Ik besef a.h.w. nu pas dat ik aan deze vreselijke ziekte lijd.Wat brengt de toekomst? Heb ik nog veel te goed inhet leven?
Ik ben een beetje radeloos. Bedankt Pol


Bewaar al je energie aan je kanker en de behandeling en probeer positieve dingen te doen ......
er is genoeg te vinden op het internet qua kanker
maar goh ga wel van jezelf uit en je behandelend arts , vertrouw je die niet of je behandeling vraag dan een secend opinion ,

Heb zelf longkanker met een behoorlijk tumortje
mediteer veel en heb alles al ondergaan qua behandeling bestraling chemo waar ik iedere keer wat raars mee had brrrr
Toch is m,n tumor wat geslonken dus ik blijf positief

wens je veel kracht en liefde toe , dat heb je met die rotziekte wel nodig
groetjes Elly
begin de dag met een lach

linda78
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 12 Mei 2006 12:49
Contact:

Berichtdoor linda78 » Vr 12 Mei 2006 13:19

Hoi,

Ik ben Linda, 27 jaar en heb borstkanker. Momenteel zit ik midden in mijn chemokuur. als je wilt mailen of vragen hebt kan dat altijd!!!!

groetjes Linda


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten