Hallo,
Ik zoek DRINGEND informatie (vooral ervaringen) over het geneesmiddel 714X van het bedrijf Cerbe uit Canada.
Het zou een revolutionair middel zijn tegen o.a longkanker/longvlieskanker.
Meer info over dit product op: www.cerbe.com
Alle ervaringen met dit product zijn welkom.
liefst reageren via email: jvermeulen.prive@skynet.be
Hartelijk dank!
Zoek DRINGEND Info/ervaringen over geneesmiddel 714X
Zoek DRINGEND Info/ervaringen over geneesmiddel 714X
Zoek alle info in verband met geneesmiddel 714X van het bedrijf Cerbe uit Canada
Reacties van gebruikers van dit geneesmiddel 714X
Reacties van gebruikers van dit geneesmiddel 714X
Beste Jospi,
Ik heb je een mailtje gestuurd met wat informatie.
Wat ik hier wel wil zeggen, zodat deze informatie voor iedereen beschikbaar is: 714X is GEEN GENEESmiddel !!!!!!!!!!!!!!!!
Het middel bestaat voor 94% uit WATER!!!! (En wanneer is er ooit iemand van kanker genezen door water?!?!?!?!). Daarnaast bevat het o.a. nitraat, ammonium, alcohol, natrium, chloride, kampfer, en spoorelementen zoals aluminium, kwik, lood en zink.
Het middel 714X is NIET geregistreerd als geneesmiddel, wat inhoudt dat er NOOIT bewezen is dat het middel effectief is tegen kanker of andere ziektes en er is ook NOOIT bewezen dat het middel VEILIG is !!!!!!!
714X is dus GEEN GENEESmiddel, maar is te vergelijken met een homeopathisch middel. En is dus ook zeker GEEN revolutionair middel tegen o.a. longkanker/longvlieskanker.
Ik hoop dat een ieder wat aan deze informatie heeft.
Met vriendelijke groet,
CvH
Ik heb je een mailtje gestuurd met wat informatie.
Wat ik hier wel wil zeggen, zodat deze informatie voor iedereen beschikbaar is: 714X is GEEN GENEESmiddel !!!!!!!!!!!!!!!!
Het middel bestaat voor 94% uit WATER!!!! (En wanneer is er ooit iemand van kanker genezen door water?!?!?!?!). Daarnaast bevat het o.a. nitraat, ammonium, alcohol, natrium, chloride, kampfer, en spoorelementen zoals aluminium, kwik, lood en zink.
Het middel 714X is NIET geregistreerd als geneesmiddel, wat inhoudt dat er NOOIT bewezen is dat het middel effectief is tegen kanker of andere ziektes en er is ook NOOIT bewezen dat het middel VEILIG is !!!!!!!
714X is dus GEEN GENEESmiddel, maar is te vergelijken met een homeopathisch middel. En is dus ook zeker GEEN revolutionair middel tegen o.a. longkanker/longvlieskanker.
Ik hoop dat een ieder wat aan deze informatie heeft.
Met vriendelijke groet,
CvH
Terug naar “Lotgenoten oproepen”