help, mijn moeder heeft kanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
sannoah
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Di 09 Mar 2004 08:49
Locatie: Oss
Contact:

help, mijn moeder heeft kanker

Berichtdoor sannoah » Di 09 Mar 2004 09:59

Hoi Help!!! mijn steun en toeverlaat heeft kanker, wat moet ik toch zonder haar. Na het lezen van verschillende berichtjes zie ik dat niet alleen mijn moeder van het kastje naar de muur werdt gestuurd. Nee zeggen ze dan maak je geen zorgen, iedereen heeft wel eens bloed in de urine steld niks voor. Of ach mevrouw dat zal wel door de stress komen, het zit gewoon tussen uw oren. En nu???????Ligt ze in het ziekenhuis met een jawel een tumor in haar buik!!!!!!! Ja ja stress, nu wel ja. :evil:
Er zit een tumor bij haar alvleesklier en haar galblaas zit verstopt.
Ze is al ziek vanaf dec 2003 met erge pijn in haar lijf.

Wie herkent dit en wil met me mailen?? Ik weet dat ik niet alleen ben en familie en vrienden om me heen heb, maar toch voel ik me erg eenzaam en alleen.

Liefs Sandra :cry:
mijn moeder heeft kanker en gaat door een hel.

rdewinter

Berichtdoor rdewinter » Wo 19 Jan 2005 15:30

Hoi Sannoah,

Ik begrijp je paniek en emoties heel goed. Ook bij mijn moeder is een aantal maanden geleden kanker geconstateerd. Dikke darm kanker met uitzaaiingen op haar buikvlies, baarmoeder en lever. Ze ondergaat nu een lichte chemokuur genaamd Xeloda. Ook ik ben erg geschrokken. Ze is nog maar 50 jaar en we kunnen echt niet zonder haar. Ze heeft al weer een aantal onderzoeken ondergaan sinds de diagnose, en die zijn hoopgevend. De uitzaaiingen in haar lever zijn bijvoorbeeld al bijna weg. Dat geeft enige hoop, maar je blijft leven in onzekerheid. Gelukkig kunnen de doktoren steeds meer doen en zijn de kansen ook voor jouw moeder steeds beter. Probeer daarom zo weinig mogelijk aan slechte dingen te denken en vecht er samen met je moeder voor. Hou me maar op de hoogte.

Groetjes,

Remy

rdewinter

Berichtdoor rdewinter » Wo 19 Jan 2005 15:36

Oh jee,

Ik zie eigenlijk nu pas, dat ik wel erg laat ben met mijn reactie. Ik hoop dat het goed gaat met je moeder.

Remy

sannoah
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Di 09 Mar 2004 08:49
Locatie: Oss
Contact:

Berichtdoor sannoah » Wo 19 Jan 2005 17:26

rdewinter schreef:Oh jee,

Ik zie eigenlijk nu pas, dat ik wel erg laat ben met mijn reactie. Ik hoop dat het goed gaat met je moeder.

Remy


Hoi Remy,

Geeft niet hoor, ik was al heel lang niet meer wezen kijken ,

Mijn moeder had alvleesklierkanker, en is vorig jaar op 1 april overleden.
We hebben maar 5 weken kunnen vechten. Maar het was al te laat.
De tumor was te groot.

Toch bedankt voor je reactie, en heel veel succes met je moeder.

Groetjes sandra
mijn moeder heeft kanker en gaat door een hel.

Marsha
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Za 22 Jan 2005 22:29

Berichtdoor Marsha » Za 22 Jan 2005 22:30

Mijn moeder (53 jaar) is anderhallf jaar geleden behandeld voor eierstokkanker en heeft een zware operatie ondergaan. Daarna ging het in alle opzichten goed, maar sinds woensdag jl weten we dat het weer terug is. Alhoewel haar CA slechts 22 is, en er maar een paar vlekjes op de scan te zien waren, redeneert de arts: 1 en 1 is 2. Oftewel: de kanker is terug en deze keer is er geen hoop op herstel. Wij, haar dochters, hebben nog heel veel vragen en surfen ons dan ook gek op het internet om vooral ervaringsverhalen van mensen met eierstokkanker of familie van deze patienten te lezen, maar het is net alsof eierstokkanker weinig voorkomt. Vragen als: welke behandelingen zijn er nog mogelijk, wat kan ze verwachten van de komende tijd, hoe is het verloop van de ziekte (nu meer 'buikkanker' dan eierstok, want die zijn verwijderd), wat is de levensverwachting van deze soort patienten, en wat kunnen wij als haar dochters het beste doen zijn dingen die ons erg bezighouden. We hopen dan ook dat dit forum heel veel lotgenoten (en familie van) aantrekt, zodat we elkaar wellicht kunnen steunen in zware tijden en hoop kunnen putten uit de positieve verhalen!

Bjorn

Berichtdoor Bjorn » Wo 02 Nov 2005 10:42

Help aub ik maak me uiterst zorgen ik hbe namelijk anuskanker

Miep

Berichtdoor Miep » Wo 02 Nov 2005 11:22

Hoi Bjorn,

Wat erg voor je , zég....

Wat zou ik voor je kunnen betekenen of mee kunnen helpen??

Groetjes Miep


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten