hoi ik ben 32 jaar en moeder van een zoontje van 2 en een lieve man,
sinds 24 februarie2004 is er veel veranderd in mijn leventje toen wij het bericht kregen dat mijn moeder een hersentumor heeft ik ben het enigste kind en heb alleen mijn man en vader om te praten maar ook zei moeten hun eigen verdriet een plaats geven daarom zoek ik hier mensen die samen met mij willen praten over deze strijd en ik hoop dat er vele zijn die nu een soortgelijke situatie meemaken of hebben meegemaakt het hoeft niet perse dezelfde diagnose te zijn maar wel dezelfde gevoelens als die bij bij dus wie o wie steunt mij misschien dat we er samen over kunnen praten tot horens en voor eenieder die dit leest veeel sterke.
groetjes patricia..
mijn moeder heeft een hersentumor
-
- Lid
mijn moeder heeft een hersentumor
wie steunt mij erbij!!!
Wij helpen je (of trachten je bij te staan)
Lieve Patricia,
Meld je aan bij lotgenotencontact bij de mailgroep hersentumoren.
Wellicht kun je daar je "ei" kwijt, of kun je vinden waarop je op zoek bent.
Sterkte meid,
Thuurke.
Meld je aan bij lotgenotencontact bij de mailgroep hersentumoren.
Sterkte meid,
Thuurke.
Wij helpen je (of trachten je bij te staan)
Lieve Patricia,
Meld je aan bij lotgenotencontact ook op deze internet site bij de mailgroep hersentumoren.
Sterkte meid,
Thuurke.
Meld je aan bij lotgenotencontact ook op deze internet site bij de mailgroep hersentumoren.
Sterkte meid,
Thuurke.
hoi patricia
mijn naam is cynthia ben 29 jaar heb een zoon van 3 en een half .zat jouw verhaaltje te lezen en dit kwam me zo bekend voor .ben zelf ook mijn moeder verloren al is het voor mij al ruim 9 hjaar terug,iedere dag doet het zeer kan het geen plekkie geven nu nog niet mis haar enorm ze was mijn maatje,vriendin en een hele lieve mama zo n gemis is het
meid al;s je eens wil kletsen dan hoor ik het wel
liefs cynthia
ps heel veel sterkte en hoop dat je het een plaatsje kan geven
mijn naam is cynthia ben 29 jaar heb een zoon van 3 en een half .zat jouw verhaaltje te lezen en dit kwam me zo bekend voor .ben zelf ook mijn moeder verloren al is het voor mij al ruim 9 hjaar terug,iedere dag doet het zeer kan het geen plekkie geven nu nog niet mis haar enorm ze was mijn maatje,vriendin en een hele lieve mama zo n gemis is het
meid al;s je eens wil kletsen dan hoor ik het wel
liefs cynthia
ps heel veel sterkte en hoop dat je het een plaatsje kan geven
Terug naar “Lotgenoten oproepen”