Hallo Allemaal,
Misschien een stomme vraag op deze site hoor,maar weet iemand een site waar je echt lotgenoten kunt zoeken van je leeftijd?Ik zal even kort vertellen; Mijn moeder is bijna een jaar geleden met 42 jarige leeftijd overleden en zelf ben ik 14 jaar,het zou voor mij een steun zijn en een opluchting zijn om er met lotgenoten over te praten door te emailen over schrijven ofzo.Als je je aangesproken voelt of een site weet ofzo,zou je dan alsjeblieft willen reageren,zou voor mij veel betekenen,alvast bedankt!
Amanda-Sylvana Kakebeen (Zoetermeer)
jongeren met een ouder die kanker heeft of gehad
Re:jongeren met een ouder die kanker heeft of gehad
hoi Amanda-Sylvana,
je kan ns kijken op de site van de vokk, dat is van vereniging ouders kinderen en kanker... www.vokk.nl
daar zul je veel leeftijdgenoten vinden... veel met kanker zelf, maar ook een paar met ouders met kanker..
en op de site van kankerspoken... www.kankerspoken.nl
gr Marielle
je kan ns kijken op de site van de vokk, dat is van vereniging ouders kinderen en kanker... www.vokk.nl
daar zul je veel leeftijdgenoten vinden... veel met kanker zelf, maar ook een paar met ouders met kanker..
en op de site van kankerspoken... www.kankerspoken.nl
gr Marielle
Re: jongeren met een ouder die kanker heeft of gehad
hoi,
ik ben ook 14, en 1.5 jaar geleden heb ik mijn vader verloren aan kanker. ik sou het ook fijn vinden om hierover met je te kunnen praten...dit is iig mijn mail-adres: shifra_plooy@hotmail.com
ik ben ook 14, en 1.5 jaar geleden heb ik mijn vader verloren aan kanker. ik sou het ook fijn vinden om hierover met je te kunnen praten...dit is iig mijn mail-adres: shifra_plooy@hotmail.com
Re: jongeren met een ouder die kanker heeft of gehad
hey k ben 15 en mn moeder is in oktober overleden aan alvleesklierkanker. k zou er ook wel graag met een leeftijdsgenoot over prate.
xx lidewij4@hotmail.com
xx lidewij4@hotmail.com
hoi hoi,
voor diegene van wie de ouder is overleden.. er is hier een mailgroep voor jongeren tot 18, rouwverwerking voor kinderen van een ouder die gestorven is aan kanker.. klinkt wat moeilijk.. maar ik geloof niet dat het dat is hoor
misschien heb je er wat aan.. zelf hebben de mailgroepen me heel veel steun gegeven, nouja de mensen die ik er heb ontmoet!
liefs Jodyi
voor diegene van wie de ouder is overleden.. er is hier een mailgroep voor jongeren tot 18, rouwverwerking voor kinderen van een ouder die gestorven is aan kanker.. klinkt wat moeilijk.. maar ik geloof niet dat het dat is hoor

liefs Jodyi
moeder verloren aan kanker
Hoi allemaal,
Ik ben een jonge vrouw / meid van 22 jaar die in 1999 haar moeder heeft verloren aan de gevolgen van kanker.
Wie weet wat voor site er beschikbaar is, waar ik hier met leeftijdsgenoten over kan praten?
B.V.D.
Ik ben een jonge vrouw / meid van 22 jaar die in 1999 haar moeder heeft verloren aan de gevolgen van kanker.
Wie weet wat voor site er beschikbaar is, waar ik hier met leeftijdsgenoten over kan praten?
B.V.D.
Hoi Linda, misschien heb je inmiddels het antwoord al maar zoniet, je kunt terecht op www.geenkindmeer.nl. Speciaal voor de kinderen die geen kind meer zijn (dus 18+)
Groetjes, Suzanne
Groetjes, Suzanne
Terug naar “Lotgenoten oproepen”