even voorstellen.....

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
mamavan3bengels
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 30 Nov 2011 15:55

even voorstellen.....

Berichtdoor mamavan3bengels » Do 01 Dec 2011 12:55

Hallo,

Ik wil me even voorstellen....
ik ben 38 jaar, getrouwd met een lieve man en moeder van 3 bengels van 5, 4 en bijna 2 jaar.
Woensdag voor een week geleden kreeg ik n.a.v. een longfoto te horen dat er een vlek te zien was op mijn rechterlong bovenin,
ik ben nog diezelfde dag gebeld door de huisarts dat ik de volgende ochtend bij de longarts terecht kon, behalve dat er een vlek zit kon zij mij niet vertellen wat het kon zijn,
nu ben ik gisteren door de ct-scan gegaan en krijg hierover as maandag uitslag,
sindsdien maak me ernstige zorgen, ik kwakkel al zeker een jaar, als het niet langer is met mijn gezondheid.
allemaal van die kleine dingen, Ik heb veel en regelmatig hoofdpijnklachten, dan weer voorhoofdsholteontsteking,oorontstekingen,ontsteking van het evenwichtsorgaan tot verschijnende luchtweginfecties.
Ook heb ik al enige tijd last van een te laag hb, die ondanks ijzertabletten niet omhoog gaat.
Nu weet ik dat ik positief moet blijven en vooralsnog niet aan het ergste moet denken,maar dat valt niet mee.
ik heb mijn beide schoonouders aan longkanker verloren, mijn broer aan longproblemen en daardoor hartfalen,
en ook mijn moeder is overleden weliswaar aan wat anders, maar ook aan iets onschuldigs! dit alles binnen een tijdsbestek van 7 jaar!
Ik wou even ergens van me afschrijven......,kan tot nu nog niet open erover praten, wil niet op de zaken vooruit lopen en binnen mijn gezin/familie en vrienden onrust veroorzaken.
vandaar dat ik hier evt. lotgenoten zoek in zo'n dergelijke situatie zitten en hoe hij/zij hiermee omging/gaat.

voor iedereen die in een zware periode zitten heel veel sterkte...liefs mamavan3bengels

riaw
Lid
Berichten: 255
Lid geworden op: Zo 12 Sep 2010 19:48

Re: even voorstellen.....

Berichtdoor riaw » Do 01 Dec 2011 19:18

Ik herken je gevoel,ook ik heb zo een periode gehad dat ik mijn familie niet ongerust wilde maken terwijl ik het zelf wel heel erg was en heb hier veel steun gevonden.
Ook jij bent hier welkom,probeer wat afleiding te zoeken en niet te veel te piekeren.
Gelukkig krijg je maandag al de uitslag en ik hoop voor je dat die gunstig zal zijn.


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten