Ik ben op zoek naar lotgenoten; partners van,
Bij mijn man is vorig jaar (11 weken na de geboorte van onze jongste) zaadbalkanker geconstateerd:het ziet er naar uit dat we er op tijd bij zijn: de tumor is weggehaald en er is preventief bestraald.
Hij voelt zich lekker, dus... live goes on! Maar hoe????
De controles zijn iedere keer weer zenuwslopen:het zal toch niet...
Dit klinkt heel negatief, dat zijn we niet, juist heel positief!! , en ook erg dankbaar, maar..
Steeds weer die angst; herkent iemand dit?
wen
steeds die dreigende angst
steeds die dreigende angst
mijn lieve vent heeft /had zaadbalkanker , en de vooruitzichten zijn gelukkig erg goed.(maar...)
zelfs na 7 jaar blijft het angstig!
Hoi,
Als je meer over mij wilt weten, kun je enkele dingen doen.
- mij mailen
- kijk op www.internethaven.nl op profiel Lodewijk
- of op deze site onder lodewijk
- of je pakt de telefoon en je belt me maar, helaas werk ik wel in ploegendienst. De aanhouder die wint!!
Lodewijk Post, 0478-586775 of armstrongal@home.nl
Als je meer over mij wilt weten, kun je enkele dingen doen.
- mij mailen
- kijk op www.internethaven.nl op profiel Lodewijk
- of op deze site onder lodewijk
- of je pakt de telefoon en je belt me maar, helaas werk ik wel in ploegendienst. De aanhouder die wint!!
Lodewijk Post, 0478-586775 of armstrongal@home.nl
Bij mij is in 1996 teelbalkanker geconstateerd.
5 jaar met heel veel pijn in mijn linker testikel. kanker vorm simenoom. 15 bestralingen in Eindhoven. In 2000 een protese aan laten brengen. Nu 2003 nog steeds na pijn van de eerste operatie van 1996, wie heeft dat ook?
5 jaar met heel veel pijn in mijn linker testikel. kanker vorm simenoom. 15 bestralingen in Eindhoven. In 2000 een protese aan laten brengen. Nu 2003 nog steeds na pijn van de eerste operatie van 1996, wie heeft dat ook?
Terug naar “Lotgenoten oproepen”