uitzaainingen blaaskanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
mootje
Lid

uitzaainingen blaaskanker

Berichtdoor mootje » Za 05 Apr 2003 10:44

ik ben in juni 2001 geopereerd waarbij ze mijn blaas waar een tumor in zat hebben verwijderd met alle toebehorende onderdelen :( .Tevens is mijn baarmoeder met onderdeeltjes verwijderd en is een continent stoma geplaats wat in houd dat ik via een gaatje in mijn buik mijn urine iedere 4 uur door een catheter moet laten weglopen.Makkelijk als er geen toilet in de buurt is want ik kan nu overal plassen :lol:.Nu heb ik al maanden buikklachten en tot mijn grote schrik is er een foute plek gevonden tijdens de laatse tc scan.Er is inmiddels ook een punctie genomen en nu afwachten.De artsen zijn eerlijk en hebben gezegd indien het uitzaainingen zijn waar het naar uit ziet is er geen behandeling mogelijk.Operatief kan het al niet verwijderd worden en chemo en bestraling blijkt nutteloos te zijn, met andere woorden mijn leven houd gewoon op.Kan iemand mij informatie geven over het eventuele ziektebeeld ? Ik ben 38 jaar 2 kids zoon van 16 die sinds de eerste diagnose bij zijn vader is gaan wonen en een dochter van bijna 14.Ik woon samen met mijn vriend en wat ben ik nu blij dat hij 10 jaar jondger is zeg, hij krijgt de kans om straks zijn eigen weg te gaan en kan een nieuwe start maken maar hoe leg ik aan mijn kids uit?

xxx

Berichtdoor xxx » Za 05 Apr 2003 19:46

Hallo Mootje

Ik schrik elke keer weer...ik ben zelf 39 en mijn man is overleden (39).
Inderdaad hoe vertel je zoiets je kinderen.....ik kan je er geen antwoord op geven.(we hadden ze dan ook niet).
Ik wens jullie heel veel sterkte
Liefs xxx

Terug naar “Lotgenoten oproepen”