slokdarm kanker met uitzaaiingen door heel je lichaam

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
verdrietig
Lid

slokdarm kanker met uitzaaiingen door heel je lichaam

Berichtdoor verdrietig » Do 20 Mar 2003 12:55

Hallo

Ik voel me raar en verward
Mijn schoonzus heeft te heoren gekregen dat ze niet lan te leven meer heeft omdat je slokdarm kanker heeft met uitzaaiingen door heel haar lichaam.
Ze begint vandaag aan haar chemo maar wat doet dat met je lichaam en hoe ziek word je er van.
De chemo is een experiment en ze weten iet of dat het aanslaat.
Dan ben je ziek en het helpt niet eens.

Het blijft de hele dag door mijn hoofd spoken wie kan me meer vertellen over chemo??

alvast bedank knuffels

jan112

Berichtdoor jan112 » Vr 21 Mar 2003 22:21

hallo verdrietig,
ik ben geen arts en zelfs een arts kan je vooraf niet vertellen of een kuur aanslaat.
Ieder lichaam reageert ook anders op een kuur,het zal wel van veel factoren afhangen.
Mijn vrouw heeft de eerste kuur zonder problemen doorstaan,de tweede kuur begonnen de problemen,de derde kuur werd verlaagd.
Mijn vrouw heeft toen in overleg met mij besloten te stoppen met de chemokuur,ze wilde de tijd die ze nog had,zo goed als mogelijk beleven.
De artsen gaven ook weinig hoop dat de kuur aan zou slaan.
Mijn vrouw wilde haar leven niet verlengen met een maand met alle bijwerkingen van de chemokuur.
Ik wens jou en je schoonzuster alle sterkte toe.
Geef je schoonzuster alle aandacht die ze wil.
gr.Jan

verdrietig
Lid

Berichtdoor verdrietig » Ma 24 Mar 2003 08:55

jan112 schreef:hallo verdrietig,
ik ben geen arts en zelfs een arts kan je vooraf niet vertellen of een kuur aanslaat.
Ieder lichaam reageert ook anders op een kuur,het zal wel van veel factoren afhangen.
Mijn vrouw heeft de eerste kuur zonder problemen doorstaan,de tweede kuur begonnen de problemen,de derde kuur werd verlaagd.
Mijn vrouw heeft toen in overleg met mij besloten te stoppen met de chemokuur,ze wilde de tijd die ze nog had,zo goed als mogelijk beleven.
De artsen gaven ook weinig hoop dat de kuur aan zou slaan.
Mijn vrouw wilde haar leven niet verlengen met een maand met alle bijwerkingen van de chemokuur.
Ik wens jou en je schoonzuster alle sterkte toe.
Geef je schoonzuster alle aandacht die ze wil.
gr.Jan

Hoi jan

Bedankt voor je reactie.
De eerst kuur is afgelopen donderdag begonnen en tot nu toe heeft ze nog niet veel klachten en last. over 3 weken krijgt ze haar 2de kuur en dat voor een lange van 6 dagen opname en drie weken daarna zullen we pas weten of het aanslaat.

Ze kijkt er zelf positief tegen aan en ze beseft ook dat ze geen 30 word (is nu 23)

Ik ben er voor haar als ze me nodig heeft maar het liefste brengt ze haar tijd die ze nog heeft met haar man door.

jij ook heel veel sterkte

knuffels verdrietig

Terug naar “Lotgenoten oproepen”