Alvleesklierkanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Aschwin
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 07 Sep 2008 00:11
Locatie: Amsterdam
Contact:

Alvleesklierkanker

Berichtdoor Aschwin » Zo 07 Sep 2008 00:48

Hallo mensen,

Ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik heb op 10 juli een dochtertje gekregen in Brazilie en tijdens mijn verblijf in Brazilie kreeg ik te horen dat mijn vader was opgenomen in het ziekenhuis. Op 16 juli werd de diagnose gesteld: Alvleesklierkanker. En geen enkele mogelijkheid om hier nog iets aan te doen. Operatie onmogelijk doordat alles rondom zijn alvleesklier al besmet is en chemo zal het verdere verloop alleen maar met max 6% vertragen. Nu nog geen 2 maanden later gaat het erg slecht met hem en heeft al meerdere uitzaaiingen en hij heeft al meerdere ingrepen gehad. Buisje in zijn gal, blokkade in zijn rug en vandaag weer opgenomen in het ziekenhuis omdat hij een ontsteking in zijn gal heeft. En ook bij iedere ingreep word weer gezegd dat ze hem niet zullen helpen als er iets gebeurd zoals bijv. een hartstilstand. Hij zal dan niet meer gereanimeerd worden. Nou ik ben even een deel van mijn verhaal kwijt.

Aschwin

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Zo 07 Sep 2008 12:05

Gefeliciteerd met je dochterje.
Helaas kent alvleesklierkanker vaak een heel snel verloop.
Kun je het ermee eens zijn dat ze niet willen reanimeren?
Heel veel sterkte en ik hoop dat je ook nog mooie momenten met je vader zult hebben.

nathalieelisabeth
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: Di 17 Jul 2007 10:54

Berichtdoor nathalieelisabeth » Di 09 Sep 2008 13:39

hoi aschwin

ik heb 2 weken geleden mijn man verloren aan alvleesklierkanker ook wij hebben jonge kinderen waarvan de jongste nu 6 maanden is, ik weet hoe snel het kan gaan

wens je heel veel sterkte de komende tijd en mocht je vragen hebben stuur maar even een pbtje

groetjes nathalie


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten