contact gezocht met mensen met longkanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
joya

contact gezocht met mensen met longkanker

Berichtdoor joya » Za 11 Dec 2004 14:10

Hoi,

Ik zou graag wat contact willen met mensen die net als ik waarbij een ouder of zoals ik allebei de ouders longkanker hebben.

Joya

fiona

antwoord voor Joya

Berichtdoor fiona » Za 11 Dec 2004 15:44

Beste Joya,
Kijk eens op de site www.longkanker.info. Hier is alle info omtrent longkanker bekend. Voor lotgenoten kan je mailen met speciale mailgroepen, kijk eens naar www.kankerpatient.nl.
Heel veel sterkte Joya.

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Za 11 Dec 2004 18:16

Mailen kun je ook hier :) ! kijk maar bij mailgroepen, er zijn meerdere soorten.. maar ik weet niet of het wat voor je is?

heel veel sterkte in elk geval, één ouder met kanker is al ontzettend heftig, verdrietig en zwaar... maar allebei maakt de last alleen maar zwaarder..

jodyi

joyce.0309
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 03 Mei 2008 15:21

contact ouder met longkanker

Berichtdoor joyce.0309 » Zo 04 Mei 2008 13:25

Hoi Joya. Ik zou graag contact met je willen. Ook ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Mijn moeder heeft op 30 oktober vorig jaar te horen gekregen dat ze longkanker heeft. Zij heeft stadium 4. Met uitzaaiingen in de lever, en de ribben. In maart werd ze opgenomen in het ziekenhuis met vocht achter de longen. In dit vocht werden ook weer nieuwe uitzaaiingen gevonden. Sinds een paar weken had ze geen kracht meer in haar rechterarm, en sloeg af en toe wartaal uit. Meteen ga je dan denken aan een hersentumor, maar dit bleek gelukkig niet het geval. Ze krijgt nu voor de tweede keer een chemokuur. De eerste had goed zijn werk gedaan. De tumoren waren niet gegroeid. Maar na 1,5 maand ging het toch weer mis. Nu gaat het goed met haar. En daar ben ik heel blij mee, maar af en toe heeft ze veel pijn. En dat vind ik heel moeilijk om daar mee om te gaan. Want ik sta dan zo machteloos. Hoe gaat het met jou? Als je behoefte hebt om af en toe eens te mailen, dan moet je dat vooral doen. Want uit ervaring weet ik dat het helpt om erover te praten. Mijn emailadres is: selbachjoyce@hotmail.com. Groetjes Joyce


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten