lotgenoten met primaire leverkanker/HCC

Heb jij goede ervaringen met alternatieven?
Hier mag je ze delen. Let op: reclame voor personen, diensten en/of bedrijven is NIET toegestaan.
laatste optie
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 14 Jan 2015 08:57

lotgenoten met primaire leverkanker/HCC

Berichtdoor laatste optie » Wo 14 Jan 2015 09:27

Hoi, wilde een mededeling geven voor patienten met hcc leverkanker waar geen behandeling meer voor mogelijk is in Nederland.
De laatse optie is om in het buitenland de juiste medicaties voor geschreven te krijgen, die in nederland niet voorgeschreven worden. (te duur en niet geregistreerd)
Mijn vader had op 3 plekken in de lever een uitzaaing van een kwaadaardige tumor als wel levercirosse dus in het kort hcc.
verwachte levensduur was 2 maanden we zijn 2 jaar verder met de juiste medicatie en kwalitatief een goede 2 jaar moet ik eraan toevoegen.

Hepa Merz granulate in het buitenland verkrijgbaar (Word in Duitsland geproduceerd) 30 sacheten voor 30 Euro, niet verkrijgbaar in Nederland.
Colidur Refaximine in het buitenland 12 stuks 5 Euro in nederland per 60 stuks 380 Euro
Worden niet vergoed door de verzekeraar, in ieder geval bij de Vgz.

Deze medicaties hebben naast de lactulosesiroop de gewenste resultaat geboekt, helaas is het wel zo dat de tumor blijft groeien en dit een kwalitatief verlenging van het leven is.
İndien gewenst kan ik de naam van de universitaire ziekenhuis in het buitenland geven, zodat je de juiste behandeling krijgt.
Helaas is het zo dat ons land nog steeds aan het bezuinegen is en dit gevuld word met mooie praatjes.

Hopende iemand hiermee geholpen te hebben, sterkte !

Chercheuse
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 08 Apr 2015 21:28

Re: lotgenoten met primaire leverkanker/HCC

Berichtdoor Chercheuse » Wo 08 Apr 2015 21:48

Hallo hoe gaat het nu met je vader? In Frankrijk gebruiken ze rauw groenten sappen om te genezen en het werkt!
Als je meer wilt weten wil ik je wel meer informatie geven.
Ik heb het ook toevallig gevonden.
Gr.
Robine


Terug naar “Goede ervaringen met alternatieven”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten