Veel mogelijkheden

Heb jij goede ervaringen met alternatieven?
Hier mag je ze delen. Let op: reclame voor personen, diensten en/of bedrijven is NIET toegestaan.
Gebruikersavatar
Jacques Smeets
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: Wo 29 Nov 2006 18:28
Locatie: Elsloo Lb
Contact:

Veel mogelijkheden

Berichtdoor Jacques Smeets » Wo 29 Nov 2006 19:01

Hall beste mensen,

Er bestaan enorm veel beschrijvingen om een ziekte als kanker op een andere wijze te benaderen dan de reguliere medische wereld.
Op zich is er niets mis met de medische wetenschap, het is echter slechts één kant van de medaille.
Zoals alles een keerzijde heeft, bestaat er ook een tegenstelling van de reguliere medische wetenschap, nl de esoterische psychologie.
Beide hebben evenveel bestaansrecht, anders zouden ze eenvoudigweg niet zijn ontstaan.

Het is niet eenvoudig om je daar zomaar voor open te stellen, laat staan je erin te verdiepen.
Ik heb geen ervaring op het gebied van kanker, tenminste niet bij mezelf.
Op dit ogenblik heb ik er wel mee te maken, omdat bij mijn vrouw borstkanker is geconstateerd.
Ik ben wel ernstig ziek geweest (colitis ulcerosa) en de medische wereld kon daar niet meer dan een "doemscenario" tegenover stellen.
Ik moest beginnen met medicatie (ontstekingsremmers, de dosering verdubbelen, opereren, stoma, bijverschijnselen, kanker en misschien wel dood gaan).
Ik zei tegen de arts dat ik ook zou doodgaan als ik een paar minuten geen adem zou halen.

Ik was al jarenlang op zoek geweest in die esoterische psychologische wereld, maar kon ook niet loskomen van de medische wereld.
Ik leerde beide werelden accepteren en respecteren en heb mij in beide verdiept.
Zo ontstond geleidelijk aan het inzicht, dat ik zelf in staat zou moeten zijn om genezing te bewerkstellingen, weliswaar met hulp van beide werelden, maar uiteindelijk moest ik zélf een aantal noodzakelijke veranderingen in mijn bewustzijn teweeg zien te brengen.