Lamp met helende werking.

meisje24
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 17 Apr 2010 12:27

Lamp met helende werking.

Berichtdoor meisje24 » Za 17 Apr 2010 14:40

Beste mensen.

Mijn vader is ook getroffen door kanker.
Wat je hierdoor meemaakt weten jullie allen zo te lezen,
het gaat aan je voorbij en ineens staat het binnen.

Je gaat zoeken naar nieuwe mogelijkheden voor een beter herstel, wel voor ogen houdend dat de genezing niet heel groot is.
Nu, na enkele weken ziekenhuis heb ik iemand gesproken die me wees op een lamp.

Het gaat om een blauwe gloeilamp.
Het is een indigo lamp, geheel ongevaarlijk en dus geen UV licht.

Deze is in de winkel te koop, ik weet welke winkel o.a. maar mijn bericht is door de moderator verwijderd aangezien ik geen reclame mocht maken.
De lamp kost 4,50 euro en zeker het proberen waard.

Mijn vader is nu gestart met deze lamp aangezien hij goede en positieve verhalen hoorde van mensen die ervaringen hebben met deze Indigolamp.
Het is een gloeilamp die je in een bureaulamp kunt draaien en zo aan je bed kan bevestigen met een beetje handigheid.
De bedoeling is dat deze 20 a 30 cm van de plek met kanker staat, en op de blote huid.
Je kan deze de hele nacht aanlaten staan en als je wilt overdag ook aanzetten (minimaal 1 uur schijnt t beste te zijn).
Ik heb een man gesproken die zelf met deze lamp verder is gegaan nadat hij te horen had gekregen opgegeven te zijn (dit was vorig jaar pinksteren).
Deze man heb ik vorige week gesproken en het gaat goed met hem.
Zo zijn er volgens hem meerdere personen die met een testgroep meegedaan hebben met behandeling dmv deze Indigolamp.
20 mensen deden mee, 8 daarvan hebben weliswaar geen kankercellen meer in het lichaam die zichtbaar zijn en de andere 12 mensen voelen zich prima.
Al deze mensen waren vorig jaar opgegeven met de mededeling nog te rekenen op enkele weken a maanden.

De lamp heeft volgens deze personen een helende werking op de aangedane goede cellen in het lichaam.
Helpt het hemoglobine gehalte in het bloed omhoog (hb).
En zorgt dat afvalstoffen uit t lichaam verwijderd worden dmv t vaker toiletteren (heel normaal dus als je tijdens de behandelperiode vaker gebruikt maakt v het toilet)

De man die ik sprak, heeft niets te maken met de verkoop van de lamp.
Hij spreekt uit eigen ervaring en heeft destijds over de behandeling gehoord van een vriend, die meedeed als patient aan de testgroep.
En hiermee een positief resultaat bereikte.
Het is uiteraard het proberen waard!

Ik wil via deze weg jullie allemaal een sprankje hoop geven,
Het gaat om een indigolamp (blauwe gloeilamp) en de winkels waar deze te krijgen zijn weten je wel te vertellen dat deze hiervoor verkocht worden.
Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft!

Groetjes L.

Phoenix
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: Ma 25 Mei 2009 16:46

Re: Lamp met helende werking.

Berichtdoor Phoenix » Vr 30 Jul 2010 21:36

Het volgende artikel sluit daar wel op aan, maar......dan hebben we wel een speciaal enzym nodig......

Blauwe lichtenergie geneest DNA-schade
Door: Germen | Geplaatst: 26 jul 2010 | Trefwoorden: Biologie, Feature, Foto galerij, Geneeskunde, Genetica, Natuur, Natuurkunde, Scheikunde, Wetenschap, Zon, foto | Volg reacties via RSS 2.0 |


Tot nu toe hebben wetenschappers new-age aanhangers die in genezing door licht geloofden, weggelachen. Hebben ze achteraf misschien toch een beetje gelijk?
In een opmerkelijke vondst die zelfs het prestigieuze wetenschappelijke tijdschrift Nature heeft gehaald, ontdekten onderzoekers hoe het enzym photolyase schade in DNA geneest. In een miljardste seconde geeft het enzym een proton en een elektron af – samen vormen die een waterstofatoom – die het beschadigde DNA op een cruciale plek openbreken en daarna repareren. Hierbij gebruikt het enzym een foton blauw licht. In een latere stap neent het enzym het proton en het elektron weer op om deze elders, op een andere beschadigde plek, in te zetten.


Weergave van het mechanisme hoe ultraviolette straling DNA beschadigt. DNA schade ontstaat. bron: NASA
Extra interessant is dat het enzym er op de een of andere manier in slaagde, de deeltjes op precies het juiste moment op de juiste plek los te laten. Er vond namelijk een zeer ingewikkelde waterval van reacties plaats. Met behulp van UV-licht werden kunstmatige beschadigingen in DNA aangebracht. Door vervolgens met zeer snelle lichtpulsen de reactie te volgen, slaagden de onderzoekers er in om elke stap op te helderen, waardoor dit werd ontdekt.

Er is alleen één maar. Photolyase komt na een DNA-beschadiging bij een verre voorouder van de zoogdieren die honderden miljoenen jaren geleden leefde, niet meer in werkende vorm bij zoogdieren voor, in tegenstelling tot bij alle andere dieren, bacteriën en planten. Dus sorry, new-age aanhangers, maar wie weet zijn er behalve vitamine-D synthetase toch nog andere, nog onontdekte enzymen in de mens die wel op licht werken. Wel komt de wetenschap er steeds meer achter dat de uitwisseling van fotonen en kwamtumcoherentie tuissen moleculen een belangrijke rol spelen in biologische processen en verantwoordelijk zijn voor veel effecten die tot nu toe nauwelijks verklaarbaar of zelfs onverklaarbaar waren met de bestaande biochemische en biofysische modellen. Eerder was het veronderstellen van dit soort dingen not done in de biochemie en riskeerde een wetenschapper zijn carrière als hij al te veel afweek van de bestaande modellen.

Dit verlies aan functie is overigens vergelijkbaar met wat veel later in de evolutionaire geschiedenis gebeurd is met de productie van vitamine C in de mens en enkele andere mensapen. In bijvoorbeeld ratten wordt vitamine C wél van nature aangemaakt. Daarom zijn mensen ook vatbaar voor verbranding en huidkankers door UV-licht.

Voorlopig toch maar niet die antizonnebrandcrème factor 50 de deur uit doen dus. Wel kan dit enzym gebruikt worden om bestaande antizonnebrandcrèmes veel effectiever te maken en zo huidkankers te voorkomen. De bestaande antizonnebrandcrèmes reflecteren UV-licht of zette het om in onschadelijke warmtestraling. Door photolyase in cremes te gebruiken, zouden deze crèmes zelfs bestaande schade kunnen repareren. Goed nieuws, als het weer erg uit de hand gaat lopen met het gat in de ozonlaag.

Artikel in Nature

ik-Bianca
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 26 Aug 2010 10:30

Re: Lamp met helende werking.

Berichtdoor ik-Bianca » Do 26 Aug 2010 12:43

Mijn vader is ook genezen met deze lamp, wij kennen die als Blacklight.
Geef het door, geef het door!!!

Horst
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Do 05 Jan 2012 19:44

Re: Lamp met helende werking.

Berichtdoor Horst » Vr 06 Jan 2012 11:23

Hallo, ik zou heel graag iets meer willen weten over de behandeling met de lamp zou u mij kunnen helpen en mij mailen we20765@concepts.nl bedankt


Terug naar “Vragen over alternatieve methodes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten