Salvestrolen

Phoenix
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: Ma 25 Mei 2009 16:46

Salvestrolen

Berichtdoor Phoenix » Di 06 Okt 2009 11:46

Ik zou graag weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met Salvestrolen en wat hun bevindingen ermee zijn.

Salvestrolen zijn, kort gezegd, plantaardige afweerstoffen, die in het menselijk lichaam kankerremmend schijnen te zijn.

Ik heb besloten het te gaan proberen, maar ben eigenlijk heel erg benieuwd naar de ervaringen die anderen ermee hebben.
Mijn oncoloog kan er achter staan dat ik het gebruik en zei dat hij hoopte dat het in combinatie met de reguliere behandelingen mij het beste resultaat zal geven.
De kosten vind ik ook niet buitensporig hoog. Een potje van 60 capsules kost €80,-. Het gebruik is 2 capsules per dag. Dus het is €80,- per maand. (en misschien nog wel vergoed te krijgen van de zorgverzekering als die ook alternatieve geneesmiddelen in hun pakket hebben?)

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Salvestrolen

Berichtdoor liddy » Di 06 Okt 2009 12:39

Ik heb er geen ervaring mee.
Wist je dat in voeding salvestrolen ook voorkomen, mits het onbewerkte biologische groenten en fruit is.
Belangrijke biologische bronnen van salvestrolen zijn:
1. Groenten: groene groenten, artisjokken, asperges, waterkers, rucola, alle koolsoorten, pepers, avocado, gekiemde sojabonen, wilde wortelen, selderie, komkommer, spinazie, pompoen, courgette, aubergine. (Groenten worden het beste bereid door stomen; salvestrolen kunnen redelijk tegen hitte maar blijven wel in het kookwater achter.)
2. Fruit: rode vruchten, olijven, bessen, druiven, appels, aardbeien, pruimen, vijgen, frambozen, mandarijn, sinaasappel, moerbei, peer, meloen, ananas, mango.
3. Kruiden: peterselie, basilicum, rozemarijn, tijm, salie, mint, paardenbloem, rooibos, weegbree, rozebottel, mariadistel, meidoorn(bes), kamille, agrimonie, citroenverbena.

Phoenix
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: Ma 25 Mei 2009 16:46

Re: Salvestrolen

Berichtdoor Phoenix » Wo 07 Okt 2009 20:02

Klopt helemaal wat je schrijft.
Het schijnt dat het eten van die producten per dag ongeveer 100 eenheden salvestrolen kan opleveren.
Maar als je al kanker hebt en je wilt dat te lijf gaan zal die 100 eenheden per dag niet voldoende zijn. Dan kan je dus d.m.v. die capsules 1000 eenheden per dag innemen.
(ik hoop dat het werkt)

koomenno
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 17 Okt 2013 15:59

Re: Salvestrolen

Berichtdoor koomenno » Do 17 Okt 2013 16:02

Hallo, zijn er inmiddels mensen die ervaringen hebben met Salvestrolen en zo ja, wat zijn jullie ervaringen?


Terug naar “Vragen over alternatieve methodes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten