kanker

dorothea
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: Do 13 Okt 2005 15:35

kanker

Berichtdoor dorothea » Vr 21 Dec 2007 15:36

Hallo,
In november is de vader van mijn overleden, mijn beste vriend.
Toen hij zijn arm spontaan brak, kwam de arts er achter dat er meer aan de hand was. Kanker met uitzaaiingen. De eerste maanden ging het goed, dankzij de natuurgeneeskunde. Hij hield zich aan een gezond dieet, hij ging vooruit. In Spanje schreef de arts hem Ibuprofen voor, daarna ging het mis. Dit middel is heel schadelijk voor de lever, bevat gluten en histamine.
Hij kwam in de neerwaarste spiraal, van Tramadol en morfine. Hij is niet gestorven aan de ziekte, maar aan de schadelijke medicijnen. Weer een mooi mens uit ons midden. Gelukkig heb ik altijd de weg van de natuurgeneeskunde gekozen, dat was mijn redding. Met hem in ons hart gaan mijn zoon en ik verder, het was een heel goed mens, dat geeft ons troost.
Ik wens allen veel sterkte toe en een goede gezondheid.
mvrgr
Didy
www.levendvoedsel.nl
Levend voedsel is mijn beste medicijn.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Vr 21 Dec 2007 17:26

Beste Didy,

Wat jij hier stelt dat hij gestorven is aan de medicijnen, is te kort door de bocht,.
Je kunt dit absoluut niet hard maken. Dit gaat echt te ver.
Natuurgeneeskunde heeft jou geholpen, maar daarmee is nog niet gezegd dat het voor anderen ook zo is..

Je had je bericht in :lotgenoten" geplaatst, ik heb het verplaatst naar "alternatieven besproken".

Liddy


Terug naar “Vragen over alternatieve methodes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten