Papa heeft KERST niet gehaald ...

Ineens heeft degene die je liefhebt niet meer lang te leven ...
Een moeilijke periode van afscheid nemen breekt aan ...
Tuffelke
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Ma 08 Nov 2004 22:07
Locatie: België - Temse
Contact:

Papa heeft KERST niet gehaald ...

Berichtdoor Tuffelke » Do 09 Dec 2004 20:49

Dinsdag 7 december is papa overleden...
We wisten dat hij de 'feestdagen' niet zou halen, maar het doet zo'n pijn om hem nu al kwijt te zijn !
Ik ben hem juist gaan 'groeten' en hij ligt er zeer vredig bij.
Maandag komt nog een moeilijke dag, want dan wordt zijn asurne begraven en kan ik hem nooit meer zien !

Voor alle personen die gereageerd hadden op mijn eerdere berichten :
VEEL STERKTE en geniet NU nog van elk moment dat jullie met je geliefde nog kunnen samen zijn want de tijd gaat ontzettend snel, veel te snel !!!

Stille groetjes van Tuffelke.

Esmiralda

Berichtdoor Esmiralda » Vr 10 Dec 2004 23:02

Hoi Tuffelke,

Ik heb ook op je eerdere bericht gereageerd over je vader. Mijn moeder had het zelfde. Ook zij is op 7 december overleden, ze wordt ook op maandag begraven.

Ik wens je alle sterkte en warmte toe.

Liefs,
Esmiralda

Tuffelke
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Ma 08 Nov 2004 22:07
Locatie: België - Temse
Contact:

Berichtdoor Tuffelke » Zo 12 Dec 2004 18:28

Lieve Esmiralda,

Morgen komt nog een ontzettend moeilijke dag en daarom wil ik je langs deze weg even extra sterkte en veel moed toewensen, zowel voor jezelf als voor je familieleden en vrienden die achterblijven...

Voor zowel je mama als voor mijn papa is het misschien toch beter zo, en kunnen ze nu verder hun rust vinden...

Ik heb samen met mijn zoontje (4,5) een sterretje gekozen (het onderste van de Grote Beer) zodat we 'bompa' nog altijd kunnen zien schitteren... !

Als je er behoefte aan moest hebben, mag je mij steeds contacteren via mijn msn-adres dat je kan terugvinden in mijn profiel.

Mijn innige deelneming voor het overlijden van je mama.

Veel liefs en sterkte,
Maggie.[/b]


Terug naar “Omgaan met terminale patiënten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten