Helemaal geen sex meer

Vaak erg onbesproken. Wat doet het met jou?
Hoe gaan anderen ermee om?

gtv6alfa
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Wo 25 Mei 2011 10:44

Helemaal geen sex meer

Berichtdoor gtv6alfa » Wo 25 Mei 2011 12:03

Wil er graag over praten, maar beginnen is al moeilijk.

Voor mijn vrouw doet de sex zo zeer, en de behoeft is ook helemaal weg.
Ze wilde de eerste jaren nog wel knuffelen en zoenen, maar mij helpen, daar was ze te moe voor.
Nu zijn we al 5jr. verder, en bedrijven de liefde niet meer. :cry:
Ik ruk me suf :oops: , maar wordt als ik betrapt wordt ik er vreselijk op afgerekend.
Dat ik smerig pervers en meer ben :cry: .
40jr en dan al sexloos :cry:

Is dat als man vol te houden, :?:
ik doe het, maar ben ik dan nog wel normaal, :?:
Ik wil mijn vrouw zo graag steunen in de laatst tijd, maar heb het er erg moeilijk mee :cry:

Groetjes, Theo

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Helemaal geen sex meer

Berichtdoor liddy » Wo 25 Mei 2011 14:53

Gezien ook je andere bericht zou ik je dringend willen aanraden te gaan praten met de huisarts.
In eerste instantie zou ik alleen gaan en je problemen daar voorleggen.
Samen met de huisarts kun je dan je vrouw erbij betrekken en zo gezamenlijk naar een oplossing zoeken.
Door eerst alleen te gaan, kun je bij de huisarts echt over je gevoelens praten.
Want als je vrouw erbij is, zul je bij alles wat je zegt toch rekening houden met je vrouw en dus niet voluit kunnen praten.

gtv6alfa
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Wo 25 Mei 2011 10:44

Re: Helemaal geen sex meer

Berichtdoor gtv6alfa » Do 26 Mei 2011 10:09

Hai Liddy,

Wellicht heb je mijn andere lange stuk gelezen, en begrijp je dat ik al veel geprobeerd heb. :cry:
Wat een tip is die ik iedereen wel kan geven ..................
Als je tenminste wil dat de relatie in ieder geval nog een beetje behouden kan blijven. :arrow:
Ga DIRECT na de diagnose kanker, naar de Dr. voor een verwijzing naar de sexuoloog. :shock:
De wachttijd is minimaal 6 maanden, en dan 8) snap je ondertussen wel waarom je 'm nodig hebt.

Het gaat anders hoogstwaarschijnlijk niet goed.

Het lijkt, als ik de diverse forums lees, dat na diagnose kanker bij de dame,
Deze vaker alleen achterblijven dan de mannen met diagnose kanker.
Dus dames, en heren die van hun partner houden, ga naar de sexuoloog,
Je Dr. en de Psych snappen vaak niet wat je doormaak.

Groetjes, Theo

schorpioen
Lid
Berichten: 202
Lid geworden op: Di 26 Jul 2011 09:14

Re: Helemaal geen sex meer

Berichtdoor schorpioen » Wo 27 Jul 2011 10:28

hoi hoi,

heb zelf anuskanker [gehad] met bestraling ruimer gebied en chemo.
waardoor ik oog vaginaal nauwer ben geworden.

moet wel eerlijk bekennen dat ik geen partner heb.maar wie weet wat de toekomst brengt.
heb dit met chirurg en radiotherapeute besproken.

chirurg heeft me naar bekkenbodem therapeut verwezen die ook nog eens seksuoloog is :)

ik moest alles wel soepel houden [daar van onder] :oops: omdat ik anders dicht zou groeien. tja
heb toen hulzen meegekregen van klein naar groot en moest daar mee gaan oefenen thuis. om het open te houden.

en wie weet heb jij daar ook iets aan. dus zoals vorige reacties zou ik toch naar seksuloog gaan.
want laten we eerlijk zijn een echte penis is toch net even anders.
maar doordat je van kleine hulzen naar groter gaat zal [en dat hoop ik voor jullie] het beter gaan.

heel veel succes en lieve groetjes van schorpioentje

schorpioen
Lid
Berichten: 202
Lid geworden op: Di 26 Jul 2011 09:14

Re: Helemaal geen sex meer

Berichtdoor schorpioen » Ma 29 Aug 2011 12:14

hoi hoi gtv6alfa,

heb je de raad opgevolgt van hier boven vermelde reacties :?:
hoop dat je vrouw ook mee werkt hiermee.

even vraagje: heeft je vrouw nog kanker omdat je schrijft dat ze voor dingen op seks gebied te moe is en of heeft dat nog te maken met vermoeheid na kanker gehad te hebben :?:

ben zelf nu eindelijk doorverwezen naar herstel en balans voor energie op te doen :D
na goedkeuring chirurg dr van dielen mmc veldhoven/eindhoven en verwijskaart gekregen van dr van der weide catharina-ziekenhuis eindhoven
over 2 weekjes krijg ik intake gesprek.

ben toch wel blij dat dr van dielen me doorverwezen heeft naar bekkenbodemtherapeute die ook seksuoloog is.
heb daar hele goede ervaringen mee. :D

hoop dan ook voor jullie dat jullie toch al afspraak gemaakt hebben.

nogmaals ik heb geen partner en ja wil wel klaar zijn voor eventuele relatie .

kan niet anders zeggen dan SUCCES en ga ervoor.

vele groetjes schorpioentje

GeorgeVoK
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: Wo 27 Mei 2020 17:12
Locatie: Australia
Contact:

Helemaal geen sex meer

Berichtdoor GeorgeVoK » Zo 31 Mei 2020 11:00

Een beetje laat deze Woensdag, maar goed, beter laat dan helemaal niet dacht ik zo... Vandaag trap ik even af met een stukje aandacht voor het nieuws over onze dienders in blauw die voortaan geen hoofddoeken of kruisjes meer mogen dragen... Op Nu.nl staat het volgende hierover te lezen... Leest U even mee...



In een nieuwe gedragscode van het ministerie van Veiligheid en Justitie staat dat het dragen van religieuze symbolen niet strookt met de neutraliteit van de politie, schrijft het Nederlands Dagblad woensdag.

De code wijst erop dat de politie er voor iedereen is. Daarom zou het niet wenselijk zijn dat aan agenten is te zien welk geloof of welke overtuiging zij aanhangen.

Grote tatoeages en piercings op opvallende plekken zijn ook niet meer toegestaan. Die zouden burgers kunnen afschrikken. Agenten die al tatoeages hebben, moeten die bedekken.

Vertraging

De code zat er al aan te komen, maar de invoering werd vertraagd door de val van het kabinet Balkenende IV en verzet bij de achterban van de politiebonden. Dat verzet richtte zich volgens de krant vooral tegen het invoeren van harde wetgeving. Daarom is gekozen voor een gedragscode die ruimte geeft voor overleg.

De Nederlandse Politiebond zegt in de krant de code te gedogen. Wij snappen dat de politieleiding letterlijk en figuurlijk uniformiteit wil creëren, maar er moet wel ruimte blijven voor eigen identiteit van agenten, zegt secretaris Jan Willem van de Pol.

Tevreden

Voorzitter van politievakbond ACP Gerrit van de Kamp toont zich in de krant tevreden. Een jongeman die alle capaciteiten in huis heeft, hoeft volgens hem niet zonder pardon te worden geweigerd omdat hij een tatoeage op zijn onderarm heeft. Dan kan volgens hem worden besproken of hij met lange mouwen aan het werk kan.

Tja, en ik zie dus nergens iets staan over de davidsster... Dus een Jood bij de politie mag gewoon wel blijven uiten dat hij of zij Joods is? En je mag ook best Shiva aan een ketting om je nek meeslepen dus als je daarin gelooft? En wat nu als Baphomet of Satan staat voor dat waar je in geloofd? U zult begrijpen, dat ik een hoop vragen heb bij het lezen van een dergelijk nieuwsbericht... En dat leek me een leuk stukje voer voor discussie hieronder in de comments...

Dus hieronder kan het wat mij betreft verder gaan...
CHATEX bot-messenger technologies tends to make crypto exchange offered to anybody with a common smartphone


Terug naar “Seksualiteit na de diagnose kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten