sex na zaadbalkanker

Vaak erg onbesproken. Wat doet het met jou?
Hoe gaan anderen ermee om?

Gast

sex na zaadbalkanker

Berichtdoor Gast » Zo 29 Jan 2006 11:23

Mijn man is vorig jaar behandeld aan zaadbalkanker, twee operaties en vier BEP-kuren. Nu is het zo, en het lijkt nu erger te worden, dat hij heel erg snel zijn hoogtepunt bereikt en dat het daarna gedaan is. Dit is natuurlijk heel erg vervelend. Ik ben zo hier en daar aan het zoeken voor informatie,behandeling, medicijnenof iets dergelijks. Hij gaat het volgende keer eens met zijn arts bespreken al vind hij dit heel moeilijk. Misschien iemand hier met ervaring, tips o.id.

Alvast bedankt

p leenstra

Berichtdoor p leenstra » Ma 06 Mar 2006 12:57

het lijkt me niet dat dit met de kuur op zich te maken heeft, maar wel met hetgene uw man heeft meegemaakt.
onbewust of bewust speelt er veel spanning mee dit kan verklaren waarom uw man sneller klaar komt.
bespreek eens of u en uw man naar een sexuologe kunnen gaan.bespreek ook met uw man zijn evt spanningen, probeer er begrip voor te hebben en leg niet de nadruk op het sneller klaar komen
zorg eerst dat uw man u bevredigd voordat u daadwerkelijk tot gemeenschap overgaat.
laat het nog eens weten aub
succes

Gast

Berichtdoor Gast » Za 11 Mar 2006 14:14

In het behandelboekje van zaadbalkanker staat dat het wel degelijk invloed kan hebben op de sexualiteit. Mijn man moet binnenkort weer op controle bij zijn arts dus dan zal hij het er over hebben. De huisarts 'had er nog nooit van gehoord' een te vroege zaadlozing, dat vind ik onzin want er zijn gerust meer mannen met dit probleem. We redden ons verder goed maar het blijft toch wel een probleem, met name voor mijn man.


Terug naar “Seksualiteit na de diagnose kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten