Wat nu?

Dit forum is speciaal voor naasten die willen praten over 'de verandering' van de relatie na de diagnose kanker!
Hoe ga jij ermee om? Hoe een ander?
raven2707
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 07 Jul 2004 21:09

Wat nu?

Berichtdoor raven2707 » Wo 07 Jul 2004 23:15

Hallo allemaal mijn naam is Rob.
En heb me net geregistreerd omdat ik op zoek ben naar mensen die misschien hetzelfde of iets soortgelijks hebben meegemaakt. Het volgende is het geval.
Ik kreeg gisteren te horen dat mijn moeder (60) nierkanker heeft. Het kwam behoorlijk hard aan toen de dokter dit meedeelde. Verder wist hij ons ook nog te vertellen dat als er uitzaaiingen zijn er waarschijnlijk niets meer aan te doen is. En in dat geval heeft mijn moeder nog 1 a 2 jaar te leven.
Mijn moeder is altijd een sterke vrouw geweest. Ze heeft polio gekregen toen ze 8 jaar was en hierdoor is ze bijna volledig verlamd. In de afgelopen jaren heeft ze ook nog hartaanvallen gehad. En als klap op de vuurpijl heeft ze ook maar 1 nier. Dit is omdat de andere nier geen schors bevat waardoor de nier geen functie heeft.
Kort samengevat mijn moeder heeft een kans op genezing maar dan moeten er geen uitzaaiingen zijn en dan zou ze na de operatie aan de dialyse moeten. En niemand weet nog of ze hier sterk genoeg voor is. Aanstaande dinsdag krijgen wij te horen of er uitzaaiingen zijn.
Toen de arts mij dit allemaal vertelde storte mijn wereld in. De vrouw die altijd voor mij gezorgt had en altijd zo sterk was, is nu ten prooi gevallen aan een ongrijpbare ziekte.
Op dit moment gaat het wel weer, maar dit komt waarschijnlijk omdat je toch alle hoop vestigd op de uitslag of er uitzaaiingen zijn.

Maar wat als ik te horen krijg dat die er wel zijn?.......

Terug naar “Naasten en relaties ...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten