wie zit er in hetzelfde schuitje als ik

Dit forum is speciaal voor naasten die willen praten over 'de verandering' van de relatie na de diagnose kanker!
Hoe ga jij ermee om? Hoe een ander?
LI
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr 28 Mei 2004 12:53
Locatie: Antwerpen

wie zit er in hetzelfde schuitje als ik

Berichtdoor LI » Wo 09 Jun 2004 12:42

hey

in oktober 2003 werd er bij mijn moeder (52) een zeer agressieve vorm van borstkanker vastgesteld. Inmiddels zijn we 7 maand verder, met een borstsparende operatie, 20 keer radiotherapie en een uitwendige laserbehandeling verder. de laatste check up was lichtjes postief, maar midden juni wordt er een supergrote controle gehouden

en ik ben er eerlijk gezegd niet gerust in....In het begin had ik enorm veel steun aan vrienden en collega's... tegen alle verwachtingen in ging het verbazend goed met mij
maar nu lijk ik mijn "klop" gekregen te hebben... die onzekerheid en wanhoop maken mij echt supergek. ik loop de hele dag gestresserd rond, bij de kleinste opmerking komen de tranen in mij naar boven...
Ik haat echt de persoon die ik geworden ben, zo verdrietig en verbitterd terwijl ik vroeger steeds het zonnetje in huis was! ik voel ook dat het op mijn werk niet meer zo goed gaat. thuis doei k natuurlijk mijn uiterste best om niks te laten merken: het welzijn van mijn moeke gaat boven alles!!! maar het blijft soms toch moeilijk om de schijn hoog te houden

ik vraag me echt af hoe dit allemaal gaat eindigen, want mocht mijn slecht voorgevoel uitkomen... ik durf er bijna niet over na te denken..
wat er dan gaat gebeuren

Zijn er nog jongeren die met net dezelfde gevoelens als ik rondlopen?

groetjes
Inge

Terug naar “Naasten en relaties ...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten