kinderboeken

Dit forum is speciaal voor naasten die willen praten over 'de verandering' van de relatie na de diagnose kanker!
Hoe ga jij ermee om? Hoe een ander?
Annemieke72
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 05 Mar 2002 21:19

kinderboeken

Berichtdoor Annemieke72 » Di 05 Mar 2002 21:27

hallo allemaal,

Ik weet sinds 5 dagen dat een vriendin van mij kanker heeft. Te weten baarmoederkanker in zeldzame vorm.
Ze zal zeer binnenkort geopereerd moeten worden maar heeft een zoontje van 3. Nu ben ik op zoek naar een boek voor hem om uit voor te lezen zodat hij snapt dat mama in het ziekenhuis ligt en geopereerd moet worden. Ik heb alles afgezocht op internet maar kan niks vinden. Ik hoorde dat er een boekje van nijntje was over een mama die ziek is. Kan iemand van jullie me helpen aan tips en/of adviezen ???

Alvast erg bedankt
Annemieke

Gast

Re:kinderboeken

Berichtdoor Gast » Ma 11 Mar 2002 21:14

hoi,
ik weet alleen dat er 2 boeken bestaan over chemo en bestraling...

chemo kasper
radio robby... staan ook bij de A boeken...

ik hoop niet dat je ze nodig hebt... maar als.. dan zijn die er..

gr Marielle

Annemieke72
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 05 Mar 2002 21:19

Re:kinderboeken

Berichtdoor Annemieke72 » Wo 13 Mar 2002 17:52

Hallo,

Helaas weten we sinds vandaag dat die boeken wel nodig zijn. Opereren kan niet het word dus chemo en bestralen. Dus erg bedankt voor die tips over die boeken. Ik ga op zoek om ze te vinden want de kinderen (zoveel haar eigen kind en die van ons) beginnen nu wel door te krijgen dat er iets niet klopt.

Nogmaals bedankt,
Annemieke

Gast

Re:kinderboeken

Berichtdoor Gast » Wo 17 Apr 2002 14:18

Hoi

Ik heb thuis een hele lange lijst met alleen maar kinderboeken voornamelijk voor kinderen van wie iemand in de omgeving ziek is. Als je wilt kan ik die lijst wel doormailen. Laat het maar horen.
Groetjes esther

sannoah
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Di 09 Mar 2004 08:49
Locatie: Oss
Contact:

Re:kinderboeken

Berichtdoor sannoah » Di 09 Mar 2004 11:29

Anonymous schreef:Hoi

Ik heb thuis een hele lange lijst met alleen maar kinderboeken voornamelijk voor kinderen van wie iemand in de omgeving ziek is. Als je wilt kan ik die lijst wel doormailen. Laat het maar horen.
Groetjes esther


Hoi Esther,

Wil je mij misschien ook de lijst willen mailen?
Mijn moeder heeft ook kanker, en onze zoon(4j) snapt er niks van
en is nu bang voor oma. En dat is niet de bedoeling.
Bedankt alvast Gr Sandra
mijn moeder heeft kanker en gaat door een hel.

ranja
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 31 Jul 2006 11:26

Berichtdoor ranja » Ma 31 Jul 2006 11:59

hallo esther die lijst zou ik ook graag van je ontvangen, ik pm je mijn mailadres wel door. oow ik zie dat dat niet kan omdat je niet geregitreerd bent.... dan zet ik mijn mail wel open :wink:

mijn allerliefste vriendinnetje ligt nu in het ziekenhuis... deze week de pet scan en dan de volledige diagnose. ze denken aan longkanker met een uitzaaiing naar de hersenen.
ze heeft twee dochterjes van 4 en 2 jaar...
ik ben dus op zoek naar kinderboeken zodat ze op die manier kan uitleggen wat ze heeft en wat er allemaal met haar gebeurt...

connie
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: Wo 08 Feb 2006 11:52
Locatie: tilburg

Berichtdoor connie » Ma 07 Aug 2006 20:46

hoi Esther,

zou je mij ook de lijst willen zenden mijn vader heeft slokdarmkanker en niet te genezen en ik heb 2 kids van 5 en 2 jaar en ben al erg lang opzoek naar boeken maar kan niets vinden.

Email p.muurmans@home.nl

Alvast bedankt
groetjes connie

ievie
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: Di 17 Feb 2004 15:52

Berichtdoor ievie » Di 08 Aug 2006 10:06

bericht verwijderd


Terug naar “Naasten en relaties ...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten