niet alleen

Dit forum is speciaal voor naasten die willen praten over 'de verandering' van de relatie na de diagnose kanker!
Hoe ga jij ermee om? Hoe een ander?
danielle6
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: Vr 02 Mar 2007 14:13
Locatie: DEN HELDER

niet alleen

Berichtdoor danielle6 » Di 24 Apr 2007 11:45

ik ben al een tijd niet meer op deze site geweest omdat
mijn moeder 13april is overleden aan de ziekte alvleesklierkanker met uitzaaiingen,ik troost mij met de gedachte dat ze nu geen pijn meer heeft,want deze ziekte heeft alle waardigheid bij mijn moeder weggehaalt,ze kon niks meer, helemaal niks meer,ze zat in de verzorging maar nu waren de rollen omgekeerd nu was zij diegene die verzorging nodig had het was vreselijk voor haar ik denk dat andere wel begrijpen wat ik bedoel die ook in zo,n positie zitten.je doet alles met liefde maar je kan de pijn en het :cry: verdriet niet weghalen.
ik wil jullie bedanken voor de steun en advies als ik iets niet wist..
dank je wel..
liefs daantje
mij naam is danielle,en sind 3mnd geleden hebben we te horen gekregen dat mijn moeder alvleesklierkanker heeft met uitzaaiingen naar de lever.je wereld stopt op het moment dat je dat bericht hoort,want er is geen hoop meer.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Di 24 Apr 2007 18:55

Lieve Daniëlle,

Weet dat je nog steeds welkom bent.
Zie ook met name het forumgedeelte over rouwverwerking.
Uit eigen ervaring weet ik de mensen in je omgeving na een paar weken niet altijd meer in de gaten hebben wat jou is overkomen.
Laat staan dat ze er erg in hebben dat je midden in een rouwproces zit.
Daarom is het fijn om daar met lotgenoten over te kunnen praten.
Veel sterkte en probeer ook een beetje te genieten.

Liddy

Kylindra
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: Ma 23 Apr 2007 19:20

Berichtdoor Kylindra » Di 24 Apr 2007 22:45

Heel, heel veel sterkte met dit zware verlies..

danielle6
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: Vr 02 Mar 2007 14:13
Locatie: DEN HELDER

onwerkelijk

Berichtdoor danielle6 » Wo 25 Apr 2007 09:20

dank jullie wel voor jullie steun..
het is gewoon onwerkelijk dat ze er niet meer is,maar dan kijk ik naar haar rouwkaart en de kaartjes en dan denk ik ja het is gewoon echt waar.
mijn moeder heeft gevochten tot het eind,ik was op 6april jarig en dat werd haar streven om dat te halen en het was de mooiste verjaardagskado ooit wat ik had gehad,we hebben het gevierd in de hospice in de tuin en ze heeft genoten ,daarna is ze achteruit gegaan..en 13 april is ze op reis gegaan..
ik heb haar hier ook voor bedankt op haar sterfbed,en voor nog veel meer..ik wens iedereen sterkte die het ook moeilijk heeft.
mij naam is danielle,en sind 3mnd geleden hebben we te horen gekregen dat mijn moeder alvleesklierkanker heeft met uitzaaiingen naar de lever.je wereld stopt op het moment dat je dat bericht hoort,want er is geen hoop meer.


Terug naar “Naasten en relaties ...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten