Miscchien kunnen jullie mij helpen

Dit forum is speciaal voor naasten die willen praten over 'de verandering' van de relatie na de diagnose kanker!
Hoe ga jij ermee om? Hoe een ander?
Gast

Miscchien kunnen jullie mij helpen

Berichtdoor Gast » Ma 13 Mei 2002 21:14

Ik heb dringend hulp nodig, ik weet niet of jullie mij kunnen helpen. Maar ik ken een "terminale botkanker patient" ... online... Maar ik denk dat hij liegt, en hij heeft mijn beste vriendin van me weggedreven. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nogal boos ben, ik wil haar terug. Heel graag. Ik kan aan niets anders meer denken...
Dus wil ik jullie vragen, is er een mannier dat ik kan uitvinden of het echt is? Dat hij liegt? Ik wil het echt weten. Ik woon in de provincie Antwerpen, en hij woont in een andere provincie, dus kan ik hem niet opzoeken in de witte of goudengids.. en op goudengids.be zegt het dat hij niet bestaat, ik ben heel bang om zijn naam te zeggen want hij heeft al een paar keer tegen me geroepen op msn. Als dit niet de plaats is waar ik hulp kan krijgen, stuur me dan alsjeblieft door naar ergens anders! Ik wil het echt graag weten!
Heel erg bedankt, op voorand

Bang meisje

Gebruikersavatar
peter
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 13 Mei 2002 21:39
Locatie: Oss
Contact:

Re:Miscchien kunnen jullie mij helpen

Berichtdoor peter » Ma 20 Mei 2002 21:15

bang meisje,

misschien kun je eens bij jezelf te rade gaan of die vriendin al deze moeite wel waard is, een echte vriendin zou je nooit in de steek laten voor een vreemd iemand, buiten dat is deze site bedoelt voor mensen die serieus over kanker praten, mensen die kanker hebben en mensen die familiair of geneeskundig met kankerpatienten om gaan, geen relatieproblemensite.

veel geluk met volgende echte vriendinnen.

peter

Max
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: Di 27 Aug 2002 19:10

reactie meisje

Berichtdoor Max » Zo 09 Mar 2003 14:36

Hallo bang meisje,
Ik vind dat Peter gelijk heeft...als je zelf niets met kanker te maken hebt gehad vind ik niet dt je deze site moet gebruiken voor dit soort oproepen....ik vind het erg voor je dat je vriendin niets van zich laat horen maar is ze dan wel een vriendin voor je?succes ermee.groetjes Max


Terug naar “Naasten en relaties ...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten