bortkanker

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
cisca
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Di 13 Apr 2004 11:37
Locatie: hoogvliet
Contact:

bortkanker

Berichtdoor cisca » Di 13 Apr 2004 11:52

hallo ik ben cisca 43 jaar ik heb me net aangemeld maar ik weet niet zo hoe het werkt.mijn borst is drie weken geleden afgezet en donderdag begin ik met de chemo.groetjes cisca
ook nu win ik weer!!!!!!

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Di 13 Apr 2004 12:04

Hoi Ciska,

dit is het forum, hier kun je vragen kwijt in een berichtje zoals je net gedaan hebt. Iedereen die op de site komt kan dan antwoord geven.

Maar je kan ook naar de mailgroepen. Dan moet je weer naar de voorpagina; www.diagnose-kanker.nl en dan zie je onderin beeld; mailgroepen, inschrijven, inloggen en help! staan. Als je je al ingeschreven hebt, kun je naar inloggen en jezelf daar aanmelden. Dan kom je bij een lijst met alle mailgroepen die er zijn. Waaronder dus een groep voor mensen met borstkanker. Daar kun je dan op inschrijven klikken.

Ben je nog niet ingeschreven dan moet je dat nog eerst even doen; dat kan ook via deze link: http://lotgenoten.diagnosekanker.nl/demo/aanmelden.php

maar je kan natuurlijk ook gewoon je vragen op het forum stellen. Het is maar net wat je wilt. Wil je alleen vragen stellen? of wil je echt via de email contact met lotgenoten, dan moet je naar de mailgroepen gaan.

Ikhoop dat het lukt zo! En zo niet, dat stuur je maar een mailtje!

groetjes Jodyi


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten