haardonatie?????????

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
michelle

haardonatie?????????

Berichtdoor michelle » Di 06 Apr 2004 19:23

hoi
Ik ben Michelle en heb een vraag. Weet iemand iets over het haar doneren om er een pruik van te maken. Ik ben al overal aan het zoeken geweest maar kan alleen engelse stites van vinden. En het schijnt ook in Nedereland zijn dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Want ik wil ook iets kunnen doen. :roll:
Groetjes Michelle

Gast

Re: haardonatie?????????

Berichtdoor Gast » Wo 07 Apr 2004 15:24

michelle schreef:hoi
Ik ben Michelle en heb een vraag. Weet iemand iets over het haar doneren om er een pruik van te maken. Ik ben al overal aan het zoeken geweest maar kan alleen engelse stites van vinden. En het schijnt ook in Nedereland zijn dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Want ik wil ook iets kunnen doen. :roll:
Groetjes Michelle


Hoi Michelle
wat een ontzettend goed idee van je, misschien kan je bij wat kappers informeren, zelf heb ik al die tijd een shawltje gedragen, heb wel overwogen om een pruik te laten maken, maar daar is het ook bij gebleven. hoop dat je reacties krijgt.
veel succes
Maria

ievie
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: Di 17 Feb 2004 15:52

Berichtdoor ievie » Do 08 Apr 2004 16:25

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door ievie op Za 31 Jan 2015 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.

JaapJaap

haardonatie

Berichtdoor JaapJaap » Di 14 Feb 2006 23:17

hallo lieve mensen, ik loop al een tijd met de gedachte om mijn haar te doneren. Ik zag dit op tv, een jongeman doneerde zijn haar aan een jong meisje. Het mooie was, dat het bij die knul voor geen meter zat, maar het meisje van een jaar of zeven, had een geweldig kapsel en was er heel blij mee! Terwijl ik op zoek ben kom ik dit forum tegen en heb ik ook het volgende adres gevonden op Marktplaats: www.ugeka.nl Deze mensen vragen haar om pruiken te maken voor mensen die zelf geen haar meer hebben. Misschien heb je er wat aan Michelle.

Groeten, JJ


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten