Help

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
onzeker6677
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 18 Jan 2018 11:01

Help

Berichtdoor onzeker6677 » Do 18 Jan 2018 11:16

Hallo,

Het gaat al een tijdje niet goed met mij.
Maar sinds een week toch echt niet goed, met al de klachten is mijn omgeving nog steeds niet ongerust. Want immers de standaard en uitgebreidde,bloeduitslagen van de dokter zijn stabiel. Al meerdere keren geprikt dit jaar.

Maar nu begin ik toch iets te vermoeden, want sinds een week ben ik 3 x bewusteloos in slaap gevallen.

1x omdat er iets in mijn keel ontplofte met vies groen slijm. Verder ben ik een klein beetje hees.
2x, gewoon zomaar in slaap gevallen
3x zware epilepsie aanval snachts. Terwijl ik ze normaal alleen sochtends heb. Maar die heb ik niet meer. Maar dus wel snachts

Ik ben ook bekend met epilepsie, die is de laaste tijd ook erg actief.

Maar ik hoopte dat sinds vorige week, dat deze week beter zou gaan, maar dat is niet het geval..

2e nacht op rij, heel veel moeite met inslapen. Heel veel pijn op mijn rug , en milde op mijn borst en keel. Ik kon niet meer op het kussen liggen.

Dus binnen anderhalve week is het dus toegenomen :(



De pijn bij mijn bovenrug komt duidelijk bij een moedervlek vandaan. Erg gemene stekende pijn

Wat moet ik doen, als de bloeduitslagen toch elke keer normaal zijn. Waardoor mensen gaan denken nee je hebt stress.

Dankjewel

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Help

Berichtdoor liddy » Do 18 Jan 2018 13:00

Heel logisch dat jij ongerust bent.
Ga naar de huisarts en wijs hem/haar op de moedervlek en op je ongerustheid.

onzeker6677
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 18 Jan 2018 11:01

Re: Help

Berichtdoor onzeker6677 » Do 18 Jan 2018 13:31

Is goed dankjewel


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten